וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהם גרנט מחמיא: "ביברס נאתכו שחקן גדול ואדם גדול"

המאמן הוותיק התראיין בסרביה וסיפר שהיה קרוב להזמין את נאתכו לנבחרת בגיל 16. הוסיף: "בפרטיזן רציתי שנשחק כמו ברצלונה"

תקציר: פרטיזן בלגרד - הכוכב האדום 1:2 (ביברס נאתכו כבש, משחקו האחרון של ברק בכר)/ספורט1

אברהם גרנט עסוק בימים אלה באליפות אפריקה, שם הוא מאמן את נבחרת זמביה. אבל במהלך נדודיו לאורך הגלובוס, המאמן בן ה-68 גם עמד על הקווים של פרטיזן בלגרד וזכה איתה באליפות סרביה ב-2012. בבלגרד כמובן זוכרים זאת היטב ועד היום גרנט מתראיין שם לא מעט.

בריאיון שפורסם הערב (רביעי) בסרביה, סיפר גרנט: "אני מגיע הרבה לבלגרד, זו עיר נפלאה עם אנשים נהדרים. הייתי במשחק האליפות ב-2017, כשכל האצטדיון נדלק מאבוקות. חבשתי כובע, הרכבתי משקפיים כדי שהעשן לא ייכנס לי לעיניים ונהניתי מהאווירה".

על תקופתו בפרטיזן סיפר: "אני זוכר שכל שער שכבשנו היה יפהפה. כשאימנתי את פרטיזן, רציתי שנשחק כדורגל כמו ברצלונה, אבל כבר במשחק הראשון - בנובי פזאר - המגרש פשוט היה בלתי אפשרי. אז אמרתי לשחקנים לשכוח מכל מה שהתאמנו עליו ולשלוח כדורים ארוכים קדימה".

אברהם גרנט, מאמן פרטיזן בלגרד ב-2012. Srdjan Stevanovic, GettyImages
גרנט בימיו בפרטיזן בלגרד/GettyImages, Srdjan Stevanovic

המאמן הישראלי גם החמיא לביברס נאתכו, שעושה חיל בפרטיזן בשנים האחרונות: "הוא שחקן גדול ואדם גדול. הוא מאוד חכם, מסור, בחור נפלא - מסוג השחקנים שאני אוהב. אגלה לכם סוד, ב-2006 כשהוא היה בן 16, הוא היה ברשימות שלי לנבחרת הבוגרת של ישראל. מאז הוא התפתח והפך לאחד השחקנים האהובים עלי, כדורגלן מדהים. הוא כבר לא צעיר, אבל עדיין עושה כל מה ששחקן בעמדה שלו צריך לעשות. הוא גם נכס לחדר ההלבשה - אני יודע את זה למרות שמעולם לא אימנתי אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully