וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה קרסה במחצית השנייה והובסה 98:74 מול אנאדולו אפס

הטורקים המשתפרים היממו את הקטלאנים עם 35:56 אחרי ההפסקה. בובואה כיכב עם 21. ניצחון דרמטי לבאסקוניה אצל הכוכב, 32 להווארד

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 17.1/ספורט1

המחזור ה-22 ביורוליג יצא לדרך היום (חמישי) עם ארבעה משחקים לא כולל משחקה של מכבי תל אביב בפיראוס. במוקד עמד המפגש שבו אנאדולו הביסה את ברצלונה. באסקוניה ניצחה אחרי דרמה בחוץ את הכוכב האדום בלגרד. וירטוס בולוניה ניצחה כצפוי את וילרבאן.

אנאדולו אפס - ברצלונה 74:98

מכת הפציעות של אנאדולו גבתה ממנה מחיר כבד, אבל חלק ניכר מהשחקנים כבר חזרו, ובשבוע שעבר הטורקים קטעו רצף של שבעה הפסדים עם ניצחון משכנע על וירטוס בולוניה. הקטלאנים לעומת זאת התאוששו מתקופה קצת פחות טובה ורשמו ארבעה ניצחונות רצופים ביורוליג, אבל קיבלו בראש בטורקיה עם מחצית שנייה מזעזעת שבה הם ספגו 56 נקודות לעומת 35 בלבד שקלעו. וויל קלייברן רשם קאמבק באנאדולו, אבל כוכב המשחק הזה היה רודריג בובואה שצלף ארבע שלשות והוביל עם 21 נקודות. טיבור פלייס שלט בצבע עם 17 נקודות ודן אוטורו המצטרף הטרי הוסיף 16 לטורקים. ווילי הרננגומס קלע 18 נקודות לברצלונה, ששוב חסרה את ניקו לאפרוביטולה המצוין וקרסה. ניקולה קאליניץ' ורוקאס יקובאיטיס הוסיף הוסיפו 14 כל אחד.

הכוכב האדום - באסקוניה 91:90

הנקמה של דושקו איבנוביץ': אחרי שפוטר מהכוכב האדום באמצע העונה, המאמן חזר לראשונה ל"זירת הפשע" ונקם בסרבים עם ניצחון צמוד ומתוק. אבל עם כל הכבוד לאיבנוביץ', הניצחון הזה יירשם על שמו של מרכוס הווארד. הגארד האמריקאי להט עם 7 מ-10 מחוץ לקשת והוביל את המהפך ברבע השלישי שהסתיים ב-10:26 מוחץ לבאסקים. הווארד היה זה שעשה 83:88 כשנותרו 55 שניות לסיום. ארבע נקודות רצופות של דוס סנטוס צימקו ל-88:87 בלבד, אבל קודי מילר מקינטייר ומרינקוביץ' הבטיחו את הניצחון מהקו, כשדוס סנטוס עוד צלף שלשה על הבאזר אך זה היה מאוחר מדי. הווארד סיים את המשחק הזה עם 32 נקודות בפחות מ-23 דקות. ואניה מרינקוביץ' הוסיף 18 לאורחים. מנגד, יאגו דוס סנטוס בלט בהיעדרו של מילוש תיאודוסיץ' עם 26 נקודות ו-5 אסיסטים, אבל לא קיבל מספיק עזרה.

שחקן אנאדולו אפס רודריג בובואה. חשבון הטוויטר של אנאדולו אפס, אתר רשמי
פירק את ברצלונה. בובואה/אתר רשמי, חשבון הטוויטר של אנאדולו אפס

אלבה ברלין - באיירן מינכן 82:65

הדרבי הגרמני היה חשוב בעיקר לבאיירן, שמצאה סוף סוף יריבה נוחה לחזור לנצח אחרי ארבעה הפסדים רצופים. שתי הקבוצות הגרמניות מאכזבות העונה, אבל לבאיירן יש עוד סיכוי קלוש להעפיל ואת המשחק הזה היא ניצחה די בקלות בזכות רבע שני של 11:24 מוחץ. סיליבאן פרנסיסקו ודאנקו בראנקוביץ' הובילו את המנצחים עם 14 כל אחד. מתאו ספאנולו קלע 15 לאלבה, הקבוצה החלשה במפעל יחד עם וילרבאן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
דושקו איבנוביץ' מאמן הכוכב האדום בלגרד. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
חוזר לזירת הפשע וניצח. דושקו איבנוביץ'/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

וירטוס בולוניה - וילרבאן 63:73

ההפתעה הנעימה של העונה רצתה להוכיח ששתי התבוסות שחטפו בשבוע הכפול מול מכבי תל אביב ואנאדולו אפס, היו מקריות והיא חזרה לנצח מול היריבה החלשה במפעל. הצרפתים היממו את האיטלקים עם 8:22 ברבע השני, אבל וירטוס התפוצצה עם 9:28 משוגע ברבע האחרון שבו היא חזרה מפיגור תשע. דניאל האקט הוביל את האיטלקים עם 19 נקודות, מרקו בלינלי המצוין הוסיף 18 עם 4 מ-14 מחוץ לקשת. יוסופה פאל הוביל מנגד עם 17 עבור הצרפתים, שהחליפו כבר שני מאמנים אבל ספגו הפסד 17 ב-21 משחקים. נועם יעקב שיחק כמעט 10 דקות, אבל לא קלע לצרפתים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully