וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לורנזו בראון: "כיף לחזור לתל אביב, כמו אוויר נקי"

17.1.2024 / 14:56

כל סגל מכבי תל אביב, כולל בונזי קולסון, התאחד לראשונה בישראל והתאמן יחד לפני היציאה למשחק החוץ מול אולימפיאקוס (חמישי, 21:15). הצוות העביר מסר לשחקנים

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 16.1/ספורט1

עונת היורוליג של מכבי תל אביב תימשך מחר (חמישי, 21:15) בהיכל השלום והאחווה שבפיראוס שם יפגשו הצהובים את אולימפיאקוס. מכבי מגיעה למשחק מהמקום השישי בטבלת היורוליג, אחרי ההפסד הכואב לפרטיזן בלגרד, כשבאמתחתם 12 ניצחונות ותשעה הפסדים, בעוד ליריבה היוונית שמדורגת מקום אחד מתחתיהם 11 ניצחונות ו-10 הפסדים.

הצהובים בילו את הימים האחרונים שלהם בישראל ורק היום המריאו מתל אביב לאתונה כשאת האימון המסכם, כמו בשנים האחרונות בוחרת מכבי לערוך בהיכל מנורה. מי שחבר לקבוצה הוא הפורוורד בונזי קולסון שהיה הזר היחיד שלא הגיע איתה בטיסה בחזרה מבלגרד ביום שבת, והוא גם ישוב איתם ביום שישי לקראת הדרבי התל אביבי שייערך במוצאי שבת. מי שעוד ישוב לסגל הוא לורנזו בראון שקיבל מנוחה מהמשחק נגד הפועל עפולה שלשום.

שחקני מכבי תל אביב בונזי קולסון, ווייד בולדווין. מכבי תל אביב בכדורסל, אתר רשמי
הקבוצה התאחדה בתל אביב. קולסון ובולדווין/אתר רשמי, מכבי תל אביב בכדורסל

במכבי מגיעים למשחק בתחושה מוזרה. מצד אחד, כמעט כל אחת מקבוצות היורוליג מגיעות לפיראוס כאנדרדוג ובידיעה שזה משחק שאם מצליחים לנצח מדובר בהפתעה. מנגד, הפסד שני העונה לאולימפיאקוס ביחד עם ההפסדים בתקופה האחרונה לפנרבחצ'ה ולפרטיזן, כשברקע עוד כמה משחקים קשים עד לסיום החודש, והמטרה של הגעה למקום השישי תעמוד בסכנה.

בצוות המקצועי שידרו לשחקנים כי אם יגיעו באותה רמת ביצוע שהראו בשבוע שעבר, עד המחצית השנייה נגד פרטיזן, הם יהיו עם סיכוי אמיתי לנצח את המשחק. אולימפיאקוס מגיעה עם מכת פציעות כמעט כמו שהיה בסיבוב הקודם והצהובים ינסו לנצל את זה.

"המפתח מתחיל היום, להתרכז בדברים המרכזיים שלהם בהתקפה, לתקוף אותם במקומות האלה, למצוא את האנשים החמים ולהלחיץ אותם", אמר בראון לקראת המשחק, "זה כיף לחזור לתל אביב, כל השחקנים שמחים להיות כאן, זה כמו אוויר נקי, לעבוד כאן ולהיות הקבוצה שאנחנו יודעים להיות, ושנוכל להיות בעתיד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקני מכבי תל אביב ג'יימס ווב, ג'ון דיברתולומיאו. מכבי תל אביב בכדורסל, אתר רשמי
ניצחון ראשון בפיראוס אחרי ארבע עונות? ווב ודיברתולומיאו/אתר רשמי, מכבי תל אביב בכדורסל

ווייד בולדווין צייץ: "אני מאוד שמח לחזור לתל אביב ולהתחרות בליגת העל. זו עוד התאמה שהקבוצה שלנו תצטרך לעשות, כי אנחנו עדיין משחקים בסרביה, אבל התמודדנו עם כל סערה שנקרתה בדרכנו, נמשיך למצוא את הדרך. יאללה מכבי!".

"אנחנו נוסעים לשחק במגרש קשה מול קבוצה טובה שראינו את היכולות שלה בסיבוב הראשון. נצטרך לשמור על האינטנסיביות שלנו לאורך 40 דקות ולהוציא לפועל את תוכנית המשחק שלנו", הוסיף עודד קטש.

אולימפיאקוס ניצחה בנובמבר את מכבי תל אביב בבלגרד 74:79 באחד המשחקים המאכזבים של הצהובים העונה. סגנית אלופת היורוליג ניצחה את הצהובים בשלושת הביקורים האחרונים של מכבי שם, כשהפעם האחרונה שמכבי ניצחה בפיראוס הייתה בעונת 2019/20, 65:90 במשחק חד צדדי.

השם הבולט ביותר באולימפיאקוס הוא מפתיע מאוד אלק פיטרס האמריקאי רושם 15.1 נקודות ו-5.3 ריבאונדים למשחק, כשהוא נכנס לנעליו של סשה וזנקוב, ה-MVP של המפעל מאשתקד. אייזיאה קאנן הוא הגארד המוביל עם 12.3 נקודות למשחק ומתחת לסלים ניקולה מילוטינוב, שלא שיחק נגד מכבי רושם 8.1 נקודות ו-5 ריבאונדים למשחק.

מי שייעדר, והיה מרכזי במפגש הקודם נגד מכבי הוא מוסטפה פאל שרושם 7.7 נקודות למשחק העונה, מנגד פיליפ פטרושב שלא פתח את העונה בקבוצה והצטרף מפילדלפיה, עשוי לשוב לסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully