וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיליאן אמבפה: "יגיע היום שיהיה תורי לעזוב לקבוצה אחרת"

חלוץ פריז סן ז'רמן שוב בכותרות בהקשר של מעבר לריאל מדריד. בריאיון בארה"ב נשאל על עתידו וגם על המשחקים האולימפיים בפריז בקיץ: "אשמח, רציתי להשתתף בטוקיו"

מחוץ לקווים, 16.1/צילום: אולפן וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

כמו בכל חלון העברות בשנים האחרונות, קיליאן אמבפה שוב בכותרות, פעם נוספת מוזכר כמי שצפוי לעזוב את פריז סן ז'רמן לטובת ריאל מדריד. אלופת צרפת הכחישה את הפרסומים וכך גם הכוכב עצמו שהבהיר שעדיין לא החליט על עתידו ושיש לו הסכם ג'נטלמני עם פ.ס.ז' כדי לשמור על אינטרס כל הצדדים, אבל בריאיון שהתפרסם הבוקר (רביעי) במגזין האמריקאי "GQ", החלוץ רמז שהוא עשוי לעזוב.

כאשר נשאל על השינוי הגדול שעובר ענף הכדורגל ועל כך שכוכבים ענקיים עוזבים את יבשת אירופה לטובת הכסף הגדול והחיים הנוחים ביבשות אחרות, השיב: "הרבה שחקנים טובים שעשו היסטוריה בכדורגל עזבו את אירופה וזה מראה שאנחנו בעידן חדש. זה נורמלי, ככה זה בספורט ויגיע היום שיהיה תורי לעזוב לקבוצה אחרת. אני חושב רק על עצמי ועל הדרך שבה אני רוצה ללכת בקריירה שלי".

קיליאן אמבפה, חלוץ פריז סן ז'רמן. רויטרס
בקיץ נראה אותו במשחקים האולימפיים בפריז? אמבפה/רויטרס

אמבפה גם נשאל על המשחקים האולימפיים בפריז בקיץ 2024 והבהיר שהוא מעוניין לקחת חלק: "הגעתי לשלב בקריירה ובחיים שלי שאני כבר לא רוצה לכפות דברים, אבל אם יתנו לי להשתתף אז אעשה זאת בשמחה. אם לא, אבין זאת. כספורטאי, להשתתף באולימפיאדה זה דבר מיוחד וכבר רציתי מאוד להשתתף במשחקים בטוקיו - אני רוצה לזכות ולנצח בכל דבר אפשרי ולכתוב את שמי בהיסטוריה של צרפת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully