וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדור שחור במקום כתום: הליגה תקדיש את המחזור למען החטופים

עודכן לאחרונה: 17.1.2024 / 12:03

קבוצות ליגת העל בכדורסל יקדישו את המחזור ל-136 החטופים והחטופות. משפחות ביבס וברודץ' יתארחו, שעון המשחק לא יחל במועד ויסמל את הזמן שעצר מלכת

"לא יחזור לנו הצבע, עד שהם חוזרים הביתה": קבוצות ליגת העל בכדורסל ומנהלת הליגה מקדישות את המחזור ה-16 למען 136 החטופים והחטופות שעדיין מוחזקים בשבי חמאס.

ליגת העל בכדורסל והמנהלת יקדישו את המחזור למען החטופים בעזה. מנהלת הליגה, אתר רשמי
תמיד בלבנו/אתר רשמי, מנהלת הליגה

כחלק משיתוף הפעולה בין ליגת העל בכדורסל לבין משרד הפרסום FCB Atomi והמטה להחזרת החטופים והנעדרים, במהלך משחקי המחזור שיתקיימו בימי שבת (20/1) וראשון (21/1) ייערכו טקסים לפני המשחקים. במהלכם יתארחו נציגי משפחת ביבס - משפחתם של ירדן, שירי, אריאל וכפיר ביבס שמוחזקים בשבי חמאס כבר למעלה מ-100 ימים - ומשפחת ברודץ' ששבה משבי חמאס ויתארחו במשחקה של הפועל חולון מול בני הרצליה.

בהצגת השחקנים לפני המשחק, שחקנים יאחזו דגלים עם האמירה "לא יחזור לנו הצבע עד שהם חוזרים הביתה". מיד לאחר מכן, הקבוצות יתארגנו למשחק ובג'אמפ בול (כדור הפתיחה), השופטים יניפו כדורסל שחור במקום את כדור המשחק הרשמי של הליגה. הכדור השחור מסמל את השבת השחורה שקרתה במדינה שלנו, את החוסר של משפחת ביבס שידועה בשיער הג'ינג'י שלה ואת האמירה שהצבע האמיתי של כולנו לא יחזור עד שכולם יחזרו הביתה.

בג'אמפ בול השחור, שעון המשחק לא יחל כמצופה ויסמל את הזמן שעצר מלכת עבור החטופים, החטופות ומשפחותיהם מאז ה-7/10. בסיום הטקס, יחל המשחק עם הכדור הרשמי של הליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully