וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונת הדובדבנים? על עתידו של צ'ארון שרי במכבי חיפה

17.1.2024 / 13:30

צ'ארון שרי רוצה לחבור למשפחתו בהולנד, אך במכבי חיפה מעוניינים בהישארותו עם מתכונת של גיחות לחו"ל. בעוד במועדון בטוחים שימשיך, חבריו משוכנעים שהעניין יוכרע רק לקראת תום חלון ההעברות הקרוב. בכל מקרה, הערב הוא יפתח בהרכב בסכנין (20:00, ספורט4)

תקציר: מכבי חיפה - מכבי פתח תקוה 0:5/ספורט1

קפטן מכבי חיפה צ'ארון שרי ישוב הערב בסכנין להרכב (רביעי, 20:00, ספורט4), וזאת על רקע הרצון שלו לחזור להולנד לפחות עד סוף העונה כדי להיות קרוב למשפחתו. ביממה האחרונה הסבירו בסביבת שרי שהרצון שלו נובע אך ורק מהרצון להיות ליד משפחתו ובעיקר לצד בנו הקטן. משפחתו של שרי, למרות המלחמה, מאוד רצתה לשוב לישראל, אבל בעיות רפואיות מונעות מהם לטוס בימים אלו ולכן הם לא יכולים לחבור אליו.

גם בקיץ 2019 היה שרי בסיטואציה דומה בטורקיה. השחקן שהיה מוערך מאוד מקצועית, החליט לקום ולעזוב הכל על רקע משפחתי. שרי לא מצא בית ספר אמריקאי שילדיו יוכלו ללמוד והמשפחה עזבה את טורקיה. ההולנדי לא היה יכול לשאת את העניין והחליט לעבור לישראל, התאחד עם משפחתו ועל הדרך התאהב במדינה. "שרי מאוד אוהב את ישראל ומאוד אוהב את מכבי חיפה, הוא באמת רצה לסיים קריירה בקבוצה", קובע שחקן בקבוצה המיודד עם ההולנדי, "זו סיטואציה מורכבת שאף אחד מאיתנו לא היה רוצה לראות, הלוואי ויימצא הפתרון והוא יישאר".

צ'ארון שרי שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
מצב מורכב. צ'ארון שרי/מאור אלקסלסי

כידוע שרי ביקש לחזור להולנד כדי להיות ליד משפחתו, אך בחיפה ממשיכים להעריך שיישאר עד סוף העונה במתכונת בה יקבל מדי פעם אפשרות לבצע גיחות קצרות למשפחתו, אם כי בקרב חלק מהשחקנים ובסביבתו של שרי כלל לא בטוחים שזה יהיה המצב ולא פוסלים שלקראת סוף חלון ההעברות הוא ייאלץ לעזוב בשל המצב המשפחתי המורכב.

כבר פורסם שאחת הקבוצות שמאוד רוצות את שרי היא הירנביין ההולנדית, אולם במכבי חיפה לא מתלהבים מאופציה של השאלה ונראה שאם שרי אכן יעזוב בחלון ההעברות הנוכחי, ישנם סיכויים גבוהים שיהיה מדובר בשחרור סופי ולא רק לכמה חודשים של אחד השחקנים המשמעותיים בעשורים האחרונים במדים הירוקים.

כאמור, עוד לפני שהסאגה תוכרע, יעלה הערב ההולנדי עם כל הלחץ מסביב למשחק מול בני סכנין ובהיעדר ליאור רפאלוב הוא אמור להיות זה שינפק את הקסם במשחק של הירוקים. "שרי נחוש לתת משחק טוב", מעיד אותו שחקן המיודד עימו, "בסוף הוא באמת שחקן אדיר וכל עוד הוא פה - ואני מקווה שזה יהיה לעוד כמה עונות - אנחנו צריכים להודות וליהנות מזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully