וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הירנביין מעוניינת בשרי, חיפה משוכנעת שיישאר לפחות עד סוף העונה

16.1.2024 / 14:49

קפטן הירוקים מבוקש בהולנד אך בחיפה אין כוונה לשחררו. השחקן בדק אופציה של השאלה עד תום העונה בשל סיבות רפואיות המונעות ממשפחתו להגיע לארץ. נמצא הפתרון ללסובוי?

תקציר: מכבי חיפה - מכבי פתח תקוה 0:5/ספורט1

הירנביין מהליגה ההולנדית מעוניינת הקפטן מכבי חיפה צ'ארון שרי. בקבוצה היו שמחים לראות את שרי חוזר להולנד ומשחק בשורותיהם, אלא שגורמים בחיפה הבהירו ששרי יישאר עד סוף העונה בקבוצה. חיפה לא זכתה לפנייה רשמית מההולנדים אך גורמים המעורבים בפרטים הבהירו שהשחקן מודע לעניין של הקבוצה בו.

שרי עצמו דן עם ראשי המועדון באפשרות להיות מושאל עד סוף העונה על מנת להתגורר בהולנד ליד משפחתו אך בחיפה כאמור הבהירו שהשחקן יישאר לכל הפחות עד סוף העונה. השחקן רצה לצאת בהשאלה בשל סיבה רפואית שמונעת ממשפחתו לטוס לישראל ולכן עד סוף העונה הם יתקשו לחבור אליו. השחקן צפוי לקבל תמיכה מהמועדון גם בדמות טיסות נוספות להולנד לכמה ימים בשל המצב המורכב, אך בחיפה לא מתכוונים להיענות להשאלתו של שרי להירנביין או לכל קבוצה אחרת בהולנד.

שחקן מכבי חיפה צ'ארון שרי. ברני ארדוב
זוכה להתעיינות מהולנד. שרי/ברני ארדוב

בעניין אחר, בחיפה יכולים לשאוב עידוד מההודעה של חברות רוסיות לפיהן קבוצות וחברות רוסיות עברו לתוכנה מקבילה לתוכנת העברת הכספים "Swift". לפי הרוסים ניתן יהיה להעביר את הכסף במערכת שלהם. הדבר נוגע לחיפה כמובן בשל הקושי להשלים את עסקת דניל לסובוי בשל הסנקציות בהעברת כספים לקבוצה שממומנת על ידי בנק שמממן את הצבא הרוסי. כעת בחיפה יבדקו האם הפתרון חוקי ומעמיד את הירוקים ללא סכנה מסנקציות ואם כן עסקת לסובוי תושלם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully