וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלינאס סיים את דרכו באשדוד, אזקיאל הנטי חתם: "אוכל לתרום"

עודכן לאחרונה: 17.1.2024 / 12:40

החלוץ הניגרי נרשם בשורות הקבוצה במקום סלינאס, איתו אשדוד היתה יכולה לסיים את ההסכם בחלון הנוכחי של חודש ינואר. כנעאן אמור לפתוח

תקציר ניצחונה של הפועל חיפה 0:1 בחוץ על מ.ס. אשדוד/ספורט1

לוקאס סלינאס סיים את דרכו במ.ס. אשדוד. החלוץ הניגרי אזקיאל הנטי חתם ואמור להירשם הבוקר (רביעי) בשורות הקבוצה במקום סלינאס איתו אשדוד היתה יכולה לסיים את ההסכם בחלון הנוכחי של חודש ינואר.

הנטי נחת אתמול, התאמן בערב ועשוי כבר היום לפתוח בהרכב במשחק החוץ מול מכבי פתח תקווה (19:00). על מנת לרשום את החלוץ הניגרי, החליטה כאמור אשדוד לסיים את דרכו של סלינאס במועדון.

הניגרי בן ה-30 ששיחק במחלקת הנוער של מילאן, היה שייך ללימסול הקפריסאית בחצי העונה האחרונה. הנטי, שזכה לאורך הקריירה במספר תארים בקבוצות שונות, ערך במדי סלובן ברטיסלבה הסלובקית 62 הופעות בכל המסגרות בהן כבש 21 שערים, בישל 3 נוספים, וזכה עמה פעמיים ברציפות בדאבל הסלובקי (19/20-20/21).

בנוסף, הנטי זכה גם באליפות עם פהרבאר ההונגרית, אליפות עם לובליאנה הסלובנית, וגביע עם לוקומוטיב מוסקבה הרוסית. הנטי אמר לאחר החתימה: "שמח מאוד להצטרף למ.ס אשדוד. אני בטוח שאוכל לתרום לקבוצה מהניסיון הרב שצברתי לאורך הקריירה".

אזקיאל הנטי, שחקן מ.ס. אשדוד. מ.ס. אשדוד, אתר רשמי
מרגיש בכושר. הנטי/אתר רשמי, מ.ס. אשדוד

הנטי סיפר אתמול באימון הערב כי הוא מרגיש בכושר טוב כדי לפתוח בהרכב אם יצטרכו אותו והמאמן אלי לוי עשוי לעשות זאת.

במשחק הערב אמור לפתוח חמודי כנעאן אחרי שנכנס רק כמחליף במשחק הקודם. באשדוד הממוקמת אחרונה חייבים נקודות כדי להתחיל במסע היחלצות.

בקבוצה מקווים לסגור תוך 48 שעות את השאלתו של נדב נידם לקבוצה.

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully