וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה מאשימה: הבעלים של הניקס הטריד מינית והעביר אותי להארווי וויינשטיין

בתביעה שהוגשה בארה"ב עולות האשמות חמורות נגד ג'יימס דולאן, שלכאורה כפה מגע מיני ו"שלח" את האישה למפיק ההוליוודי המורשע. קומישינר ה-NBA "ממתין למידע נוסף"

מחוץ לקווים, 16.1/צילום: אולפן וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

אישה מטנסי הגישה תביעה לבית המשפט בארה"ב שבה היא מאשימה את ג'יימס דולאן, יו"ר מדיסון סקוור גארדן והבעלים של ניו יורק ניקס וניו יורק ריינג'רס, בכך שלחץ עליה לקיים יחסי מין לא רצויים לפני עשור, תוך כדי מפגש עם המפיק ההוליוודי הידוע לשמצה הארווי ויינשטיין. שלטענתה גם תקף אותה מינית.

בתביעה קלי קרופט אומרת שהיא הייתה בת 27 ועבדה כמטפלת בעיסוי כאשר פגשה את דולאן בסתיו 2013 בזמן סיבוב הופעות של להקת הרוק האיגלז. הלהקה של דולאן, JD & The Straight Shot, הייתה מופע חימום.

ג'יימס דולאן לצד לטרל ספריוול, ניו יורק ניקס. רויטרס
האשמות חריפות. דולאן/רויטרס

במהלך מפגש אחד, נטען בתביעה, דולאן הפך "לאסרטיבי ביותר, ולחץ על גב' קרופט לקיים עמו מגע מיני לא רצוי". במפגשים הבאים, נטען בתביעה, קרופט זומנה לחדרו של דולאן, שם הוא ביצע "התקדמות בלתי רצויה כלפי קרופט, והיא הרגישה מחויבת להיכנע ליחסי מין איתו".

קרופט טענה כי בינואר 2014 דולאן עזר לה לנסוע ללוס אנג'לס כדי להצטרף למסע ההופעות. שם, טענה קרופט, היא פגשה את ויינשטיין במלון בוורלי הילס, כאשר דולאן שילם לה את החשבון על הלינה. וינשטיין, לטענתה, הציג את עצמו כאחד מ"חבריו הטובים ביותר" של דולאן, ואז שאל האם היא המסאג'יסטית שדולאן הזכיר ושיבח בעבר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
המפיק ההוליוודי לשעבר והאנס המורשע הארווי ויינשטיין, אוקטובר 2022. Etienne Laurent-Pool, GettyImages
"ג'יימס דולאן תמרן אותי, הביא אותי לקליפורניה כדי להתעלל בי, ואז סידר אותי והקריב אותי להתקפה אכזרית של ויינשטיין"/GettyImages, Etienne Laurent-Pool

היא האשימה את וינשטיין בתקיפה מינית במלון, ולאחר מכן הודיעה על כך לדולאן, שלכאורה הגיב ואמרה לה כי וינשטיין הוא "אדם בעייתי" עם "בעיות חמורות". התקרית קדמה להרשעה המפורסמת של ויינשטיין ב-2017, על שנים של התעללות מינית סדרתית בנשים בתעשיית הקולנוע.

בארה"ב לא נהוג לפרסם שמות של קורבנות של הטרדה מינית, אבל קרופט עצמה פרסמה הצהרה פומבית ביום שלישי, ואמרה ש"ג'יימס דולאן תמרן אותי, הביא אותי לקליפורניה כדי להתעלל בי, ואז סידר אותי והקריב אותי להתקפה אכזרית של ויינשטיין. התקווה שלי היא שהתביעה שלי תאלץ את דולאן להכיר במה שעשה לי ולקחת אחריות על הנזק שגרם".

קרופט, כיום בת 38, מבקשת משפט מושבעים ופיצויים. נציגיו של דולאן דוחים את ההאשמות, כמו גם עורכת הדין של ווינשטיין, שנידון במקור ל-23 שנות מאסר בגין תקיפה מינית, ולאחרונה נוספו לו 16 שנים נוספות בגין אונס ותקיפה מינית בתיק נפרד.

במהלך מסיבת עיתונאים של ה-NBA על משחק האולסטאר, הגיב הקומישינר אדם סילבר לשאלה לגבי התביעה. "ראיתי את הכתבה ולא יודע עליה שום דבר מלבד מה שקראתי", אמר סילבר, "נמתין לגלות מידע נוסף".

עורך דינה של קרופט הגיב לדבריו של סילבר. "זו תגובה תמוהה של הקומישינר", אמר, "אף יו"ר מכובד באמריקה לא 'עומד מנגד' ו'מחכה' לאחר שקרא שהוגשה תלונה פדרלית נגד אחד המנהלים שלו בטענה לתקיפה מינית וסחר במין. ה-NBA וה-NHL לצורך העניין לא צריכים להיות שונים. האשמות אלו רלוונטיות ליושרה ואמון הציבור של הליגות המתאימות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully