וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע לוהטת: "נישאר צנועים. לא נדבר על מאבק האליפות"

17.1.2024 / 6:18

הפועל באר שבע המתאוששת ממשיכה לנצח, השחקנים יודעים ש"הפער ממכבי ת"א וחיפה עדיין גדול", הסיפור עם שגיב יחזקאל עדיין מורכב. ויטור התנצל בפני מתן פלג, ודוחה את הדיון על עתידו

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל פתח תקוה 0:2/ספורט1

בכושרה הנהדר, הפועל באר שבע לא התקשתה אמש (שלישי) מול הפועל פתח תקווה, כל שכן כשהאורחת נותרה בעשרה שחקנים בסמוך לפתיחת המשחק. גם אם נרדמה קצת הקבוצה של אליניב ברדה אחרי שנשארה ביתרון מספרי, הגיעה המחצית השנייה בה כבשו אנטוניו ספר ואלון תורג'מן והפועל באר שבע ניצחה 0:2, תוצאה שאליניב ברדה אוהב מאוד. כזו שמראה עליונות בכיבושים, אבל במיוחד תוצאה שמלמדת שמשחק ההגנה טוב מאוד ואין ספיגות.

אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
הרצף נמשך. ברדה/דני מרון

הבוקר משפשפים אנשי הקבוצה בהנאה את העיניים ומתקשים להאמין להתאוששות המופלאה. חודש עבר מאז שהפועל באר שבע חששה כבר מקרבות תחתית והנה זו קבוצה של שישה ניצחונות רצופים ובסך הכל 22 נקודות מתוך 27 אפשריות בתשעת המשחקים האחרונים. "נישאר צנועים ולא נדבר על מאבק האליפות", הבהירו אמש שחקנים בקבוצה. "התוצאות הרעות שעשינו בחלקים אחרים של העונה, אינן מאפשרות לנו לדבר עכשיו על מאבק אליפות פתוח. זה עוד כל כך רחוק כדי שנדבר על הדבקת הפער ממכבי תל אביב ומכבי חיפה".

שגיב יחזקאל ישב בתא הכבוד וצפה במשחק. בהפועל באר שבע רוצים אותו, אבל יש עוד זמן כדי שזה יקרה. אנטליאספור מנסה לקבל את האישור למכור את יחזקאל לקבוצה שלישית העונה ובכל מקרה בבאר שבע ממתינים קודם לראות לאן הסיפור הזה הולך. חלוץ זר ינחת בקרוב ויעמיק את הגיוון שיש לברדה בהתקפה. "שמחנו לארח את שגיב", אמר אתמול אליניב ברדה, "הוא קיבל המון אהבה. הוא תחת חוזה ונצטרך לראות מה הקבוצה שלו מחליטה. שחקן כמו שגיב תמיד יתקבל פה באהבה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקני הפועל באר שבע חוגגים. דני מרון
אולי לא אליפות, אבל בכיוון הנכון. באר שבע/דני מרון
אוראל גרינפלד מרחיק בכרטיס אדום את ז'אן קיניונס, מגן הפועל פתח תקוה. דני מרון
תסכול מהשריקות הקטנות. הפועל פתח תקוה/דני מרון

בשבת תצא הפועל באר שבע למשחק חוץ מול הפועל ירושלים והתחושה כבר אמש היתה של הרבה כבוד לזיו אריה ושחקניו. "משחק חוץ קשה בטדי מול קבוצה איכותית", אמרו בקבוצה.

מיגל ויטור שפגע בטעות בראשו של מתן פלג שפונה לבית החולים אמש, התנצל בסיום בפני מגן הפועל פתח תקווה. ויטור ממשיך לדחות את העיסוק בעתידו בישראל להמשך העונה ורק בעוד כשלושה חודשים יחליט האם הוא נשאר בישראל ובמועדון לעונה נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully