וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וולבס ניצחה את ברנטפורד בהארכה, בריסטול היממה את ווסטהאם

מתאוס קוניה הפך בהארכה אחרי 2:2 והעניק עם 2:3 לזאבים את הכרטיס לסיבוב הרביעי בגביע האנגלי. הקבוצה מהצ'מפיונשיפ הדיחה את הפטישים מהפרמיירליג עם 0:1 קטן

תקציר: בריסטול סיטי - ווסטהאם 0:1/ספורט1

המשחקים החוזרים בשלב הסיבוב השלישי של הגביע האנגלי יצאו לדרך הערב (שלישי) כשבמוקד וולבס ניצחה את ברנטפורד בהארכה ובריסטול סיטי היממה את ווסטהאם והדיחה אותה בדרך לסיבוב הרביעי במפעל הכדורגל העתיק בעולם.

וולבס - ברנטפורד 2:3 (אחרי הארכה)

משחק נהדר על טהרת הפרמיירליג התקיים במוליניו אחרי ה-1:1 במשחק הראשון. נייתן קולינס היה אחראי ליתרון של האורחת בדקה ה-13, אבל נלסון סמדו הספיק להשוות לפני הירידה למחצית בדקה ה-36 והשתיים כבר החלו לחשוב על הארכה בהמשך. ניל מופיי החזיר את היתרון לברנטפורד בדקה ה-52 ונייתן פרייז'ר השווה מבישול של מתאוס קוניה בדקה ה-72. השתיים המשיכו להארכה שהסתיימה עם השער השלישי של הזאבים בזכות החלוץ הברזילאי שדייק מהנקודה הלבנה בתוספת הזמן של החצי הראשון של ההארכה וסידר מפגש עם ווסט ברומיץ' בסיבוב הרביעי.

סעיד ברנחמה ווסטהאם מורחק בכרטיס אדום. GettyImages
הדחה מבישה. בנרחמה/GettyImages

בריסטול סיטי - ווסטהאם 0:1

מכת הפציעות של ווסטהאם גרמה לפטישים לסיים את שני המשחקים האחרונים ללא ניצחון והערב זה הסתיים עם משחק שלישי רצוף ללא ניצחון בהפסד לקבוצה מהמקום ה-14 בצ'מפיונשיפ. טומי קונוויי הימם את האורחת מהפרמיירליג כבר בדקה השלישית בתוצאה שנשמרה עד הסיום. עוד בדקה ה-51 סעיד בנרחמה הורחק בכרטיס אדום ישיר, במה שגרר תגובות זועמות של אוהדי ווסטהאם, שגם כך הקשר היה נראה בדרך החוצה מהמועדון. בשלב הבא בריסטול תמתין למנצחת בין נוטינגהאם פורסט לבלקפול שצריכות להשלים משחק חוזר בעצמן.

תוצאות נוספות:

ברמינגהאם - האל סיטי 1:2
בולטון - לוטון 2:1
איסטליי - ניופורט 3:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully