וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 17.1: בנזמה מכוון לאנגליה, צ'לסי וארסנל בתמונה

עודכן לאחרונה: 17.1.2024 / 23:22

החלוץ בדרך החוצה מאל איתיחאד אחרי חצי שנה, הבלוז הם האופציה המועדפת. רגילון הושאל לברנטפורד, קשר חדש לנאפולי, הנדרסון בדרך לאייאקס

מחוץ לקווים, 16.1/צילום: אולפן וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

העברות

* אחרי חצי עונה לא מוצלחת כמושאל במנצ'סטר יונייטד, סרחיו רגילון עבר בהשאלה עד תום העונה מטוטנהאם לברנטפורד.

* נאפולי הודיעה על צירופו של חאמד טראורה בהשאלה מבורנמות' אם אופציית רכישה בסך 25 מיליון יורו. מנגד, אלסנדרו זאנולי הושאל מאלופת איטליה לסלרניטנה.

* לוטון החתימה את שחקן ההגנה טום הולמס מרדינג, ותשאיר אותו אצלה בהשאלה עד ום העונה

שמועות

* בגרמניה משוכנעים: בקיץ הקרוב מרקו רויס לא יאריך את חוזהו ויעזוב את בורוסיה דורטמונד בתום העונה.

* ברונו גימראייש ממשיך לעורר עניין בקבוצות העל באירופה, כשנראה שפריז סן ז'רמן היא המובילה במרוץ להחתימו. סעיף השחרור של קשר ניוקאסל עומד על 115 מיליון יורו.

* ג'סי לינגארד מצא תחנה חדשה בקריירה? מאז שהפך לשחקן חופשי בקיץ, הקשר האנגלי התאמן באל איתיפאק הסעודית ולא מצא מועדון, אך נראה שהוא בדרך להצטרף לליגת ה-MLS, שם יש לו מספר הצעות, כשפורטלנד טימברס נראית האופציה המועדפת עליו.

* ויקטור אוסימן התראיין והתייחס לשמועות על כך שבפרמיירליג חושקים בו: "בוודאי שיום אחד אשמח לשחק באנגליה. ברגע הזה יש לי תוכניות אחרות בקריירה".

* ב"את'לטיק" דווח כי צ'לסי מוכנה למכור את ארמנדו ברויה, כאשר שלוש קבוצות פרמיירליג מעוניינות בו והן ווסטהאם, פולהאם ו-וולבס. האחרונה לפי ה"גרדיאן צפויה להגיש הצעה עד סוף החודש.

* בתקשורת הקולומביאנית מדווחים שמילאן וצ'לסי מעוניינות בג'ון דוראן, חלוצה של אסטון וילה.

* ברנטפורד צפויה להחתים את סרחיו רגילון מטוטנהאם עד סוף העונה, כך דיווח פבריציו רומאנו.

* ב"רקורד" מדווחים שבשיקטאש תגיש הצעה לארסנל על סדריק סוארס. המגן בן ה-32 שלא זוכה לדקות אצל התותחנים עשוי לקבל את ההצעה ותלוי בקבוצתו שככל הנראה תסכים למכור אותו.

סרחיו רגילון, מגן טוטנהאם. Ryan Pierse, GettyImages
בדרך לעוד תחנה בפרמיירליג. רגילון/GettyImages, Ryan Pierse

* ב-ESPN מדווחים: קארים בנזמה שמתוסכל בסעודיה, "בוחן את האופציות" לקראת מעבר לאירופה בינואר. על פי הדיווח בנזמה מכוון לפרמיירליג, וצ'לסי שמחזרת אחריו ברצף היא נכון לעכשיו האופציה המועדפת מבחינתו. בדיווח נוסף נטען כי גם ארסנל שוקלת להביאו בהשאלה.

* על פי "האתלטיק" שנחשב לאמין מאוד ואחרי הדיווחים האחרונים בנושא, מסתמן שג'ורדן הנדרסון יעזוב את ערב הסעודית ויחתום באייאקס. האנגלי בן ה-33 סיכם על התרת חוזהו באל איתיפאק אחרי חצי עונה בלבד, ויתר על סכום עתק כדי להשתחרר מהחוזה ואמור לחתום בשורות אייאקס ההולנדית.

* סרג'י דרדאר בדרך לג'ירונה? הפתעת העונה בספרד במגעים עם מאיורקה לצירוף הקשר בהשאלה עד תום העונה.

* גראנדה שוקלת לפנות למנצ'סטר יונייטד כדי לצרף בהשאלה את פקונדו פליסטרי עד תום העונה, כך לפי ה"מארקה".

* סיריל אנגונגה, חלוץ ורונה, יעבור היום בדיקות רפואיות לקראת חתימה בנאפולי. אלופת איטליה תשלם עבורו כ-20 מיליון יורו. בנוסף צפוי להצטרף היום לנאפולי הקשר חאמד טראורה מבורנמות'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully