וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה: "יחזקאל? צריך לראות מה קבוצתו תחליט, תמיד יתקבל באהבה"

מאמן הפועל באר התייחס לאקס שהתארח בטרנר ודיבר על חלון ההעברות: "המצב במדינה לא קל בשביל להביא זרים, כל הזמן בוחנים שמות". שוער הפועל פתח תקוה אחרי ההפסד: "השריקות הקטנות לא הולכות לטובתינו"

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל פתח תקוה 0:2/ספורט1

הפועל באר שבע המשיכה בכושר הנהדר שלה הערב (שלישי) כשניצחה 0:2 את הפועל פתח תקוה, שבמשך רוב הדקות שיחקה בעשרה שחקנים אחרי הרחקתו של ז'אן קיניונס בדקה העשרים. למארחת לקח 51 דקות עד שאנטוניו ספר העלה אותה ליתרון ולקראת הסיום אלון תורג'מן הכפיל את התוצאה בביצוע אישי יפה שהעניק לאליניב ברדה ניצחון שישי ברציפות ותקיעת יתד במקום הרביעי בטבלה, מרחק 3 נקודות בלבד מהפועל חיפה השלישית.

העולה מהליגה הלאומית נעצרה אחרי 3 משחקים ללא הפסדים, ודווקא אחרי הניצחון המרשים על מכבי נתניה במחזור הקודם, הדרדרה שוב עם הפסד תשיעי העונה ששם אותה במקום ה-12 עם אותן מספר נקודות כמו הפועל חדרה שנמצאת מתחת לקו האדום. במהלך המשחק מתן פלג נכנס כמחליף עוד במחצית השנייה, אך במחצית השנייה נפצע בראשו והוחלף עם חשש לזעזוע מוח.

אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
הרצף נמשך. ברדה/דני מרון

מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה סיכם: "אני שמח שניצחנו, לא יכול להגיד שזה מספק אותי. הפכנו את המשחק לקשה מאוד עבורינו היום. שיחקנו לא חכם במחצית הראשונה אחרי ההרחקה, איבדנו סבלנות מהר מדי, כשהגענו לצדדים שחקנים נגעו יותר מדי בכדור במקום להתיש את היריבה. כל שחקן רצה לתת את הפס האחרון, בחצי השני זה נראה יותר טוב".

"עשינו סיבוב ראשון לא מספיק טוב, בזבזנו הרבה נקודות. את הסיבוב השני התחלנו יותר טוב, רוצים להחזיר כמה שיותר נקודות שאיבדנו. אנחנו רוצים לשמור על טרנר, ומבחינתי מאוד חשוב היה לשמור על רשת נקייה".

השוואה למכבי תל אביב ומכבי חיפה: "הפועל באר שבע היא אחד המועדונים הגדולים, נמשיך וננסה להיאבק עד הסוף בכל מקום אפשרי. תקציבית, מכבי תל אביב וחיפה הלכו למקום רחוק, נעשה את המקסימום בתקציב שיש לנו".

על חלון ההעברות: "חושבים על חיזוק ועובדים על חיזוק, המצב לא כזה קל במדינה בשביל להביא זרים. כל הזמן בוחנים שמות, רואים שחקנים, בודקים. יודעים לאיזה עמדות אנחנו מחפשים, אם יהיה שחקן שנרצה, אני בטוח שיימצא התקציב לזה".

על שגיב יחזקאל שהגיע לטרנר: "שמחנו לארח את שגיב, הוא קיבל המון אהבה. הוא תחת חוזה ונצטרך לראות מה הקבוצה שלו מחליטה. שחקן כמו שגיב תמיד יתקבל פה באהבה".

ברדה, ששיחק בעבר תחת דרור קשטן ז"ל, אמר על המאמן: "אני רוצה להשתתף בצער המשפחה, זו אבידה גדולה לכדורגל הישראלי".

אנטוניו ספר הוסיף: "הגול שלי? יותר חשוב שניצחנו. אני מקווה שנמשיך ככה. אני נותן הכול באימונים, אני שחקן מקצוען וחושב רק על הצלחת באר שבע. התפקוד שלי במגרש? איפה שהמאמן יבקש. יש לי רעב ואני רוצה לעשות את הכול כמו שצריך".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אוראל גרינפלד מרחיק בכרטיס אדום את ז'אן קיניונס, מגן הפועל פתח תקוה. דני מרון
תסכול מהשריקות הקטנות. הפועל פתח תקוה/דני מרון

עופר טסלפפה מנגד סירב לדבר על החלטות השופט: "לא רוצה להתייחס לשיפוט של גרינפלד. לשחק בעשרה שחקנים כל כך הרבה דקות זה מאוד קשה. גאה בשחקנים על המאמץ והמחויבות. לא הייתה ברירה להוציא את שובל גוזלן. באנו עם מטרה לנצח, עלינו במחשבה חיובית לצאת עם הנקודות, לצערי זה לא קרה".

על חלון ההעברות הוסיף: "ג'ימי אלכסיס וריצ'רד בואטנג סיימו את העונה, כך שאנחנו רוצים וצריכים להביא שחקנים במקומם. מאוד מקווה שנצרף שחקנים שיסייעו לקבוצה. יש צעירים מחויבים שרוצים להתקדם. יש פה שחקנים טובים בסגל".

השוער עומר כץ: "קשה מאוד, באים למגרש כל כך קשה ונשארים בעשרה שחקנים. גם הגול שנפסל לנו, אם לא היה נפסל אולי היינו מוציאים פה איזה משהו, אבל זה חלק מהעניין. חיכיתי למשחק כזה, זה כיף. נהניתי, התבאסתי מהתוצאה, אבל כבר ביום ראשון יש לנו את מכבי תל אביב ואין הרבה זמן להתאושש".

על מכבי תל אביב: "בבית שלנו אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה. הוכחנו את זה מול מכבי נתניה כאן וגם מכבי חיפה היינו קרובים". על השיפוט: "מרגישים שהשריקות הקטנות לא הולכות לטובתנו".

שגיב יחזקאל עם חיילים פצועים פעילות גולדסטאר. יח"צ גולדסטאר,
אורח כבוד. יחזקאל עם פצועי המלחמה/יח"צ גולדסטאר

במסגרת הוקרת תודה, גולדסטאר אירחה הערב בתא הכבוד של גולדסטאר באצטדיון טרנר בבאר שבע חיילים שנפצעו בהגנת המדינה לצפייה במשחק. גולדסטאר אירחה את הפצועים ואספה אותם בהסעה מיוחדת מהמרכז הרפואי סורוקה, אל תא הכבוד ממנו צפו במשחק.

ההפתעה הגדולה שציפתה להם הייתה מפגש עם שחקן העבר של באר שבע שגיב יחזקאל, שחזר אמש מטורקיה לאחר הסערה שעורר בעקבות התמיכה בשחרור החטופים לאחר השער שכבש, במסגרת המשחק של קבוצתו אנטליאספור. יחזקאל הפתיע את הפצועים כשהגיע לתא הכבוד של גולדסטאר באצטדיון טרנר רגע לפני תחילת המשחק, שאל לשלומם, חיבק אותם וכמובן הצטלם איתם וחתם להם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully