וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפתי: "אני לא עשיתי כלום לפלקושצ'נקו, זה הוא עשה לעצמו"

מאמן מכבי נתניה על הקשר שהצטיין גם ב-1:2 על הפועל ירושלים: "הוא הבין את המסר. אני כל השבוע דיברתי רק על מי שנמצא". זיו אריה: "פעולה אחת חיובית שלהם הכריעה"

תקציר: מכבי נתניה - הפועל ירושלים 1:2/ספורט1

רצף ארבעת הניצחונות של גיא צרפתי נעצר במחזור הקודם עם הפסד 2:0 להפועל פתח תקוה, אבל הערב (שלישי) מכבי נתניה חזרה לעצמה עם ניצחון 1:2 חשוב על הפועל ירושלים במסגרת המחזור ה-17 בליגת העל. היהלומים נקלעו לפיגור משער של עידן דהן במשחק בו חסרו שחקנים משמעותיים בסגל, אבל מקסים פלקושצ'נקו בכדור חופשי ולירן רוטמן הפכו והובילו לניצחון השביעי שלהם העונה, ששם אותם לפחות זמנית במקום החמישי בטבלה. שחקניו של זיו אריה עם משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון, נותרו במקום העשירי.

גיא צרפתי שיבח בסיום את המחליפים ואמר על החזרה למסלול הניצחונות: "בפתח תקוה היה משחק שהתפתח נגדנו למרות ששיחקנו טוב והגענו למצבים, דברים לא הסתדרו שם כמו שרצינו וזו הייתה מכה קלה בכנף והמשכנו קדימה. אני דיברתי כל השבוע על מי שנמצא ולא על מי שחסר, הם עשו עבודה נהדרת ואני רוצה לציין את המחליפים שעשו עבודה טובה".

גיא צרפתי, מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
"הוא הבין את המסר". צרפתי על פלקושצ'נקו/ברני ארדוב

על השינוי של פלקושצ'נקו שכבש שלושה שערים בשלושת המשחקים האחרונים: "אני לא עשיתי לו כלום, זה הוא עשה לעצמו. הייתה לי איתו שיחה אישית כמו שעשיתי עם כולם ומעט מיעטתי לדבר איתו, אבל הוא הבין את המסר שלי כלפיו - שזה הזמן שלו. מפה זה שלו".

בסיום צרפתי ביקש לדבר על דרור קשטן ז"ל שהלך לעולמו: "בתור שחקן צעיר שלו במכבי תל אביב, אני משתתף בצער המשפחה. דרור העלה אותי למשחק אימון ראשון במכבי תל אביב בגיל 16, כשחקן נערים א' בקרית שלום נגד דינמו קייב. זה משהו שלא אשכח לו לעולם, איבדנו את אחד המאמנים הכי גדולים בהיסטוריה שלנו".

פלקושצ'נקו סירב לספר על תוכן השיחה עם צרפתי, אך אמר: "אני שמח שאני משחק, מוכיח את עצמי ושהקבוצה מנצחת. אנחנו משחקים מצוין וזה לא משנה מי משחק, רק מקווה שככה נמשיך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
זיו אריה, מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
אחרי הבריחה מהקו האדום, הפועל ירושלים לא מצליחה לברוח מהתחתית/ברני ארדוב

מן העבר השני אמר זיו אריה אחרי ההפסד: "התחלנו את המשחק טוב מאוד, לפי התוכנית שלנו בידיעה שנתניה מהמרת על משחק גבוה והשגנו גול כמו שרצינו. ההמשך היה רע מאוד, כי היינו מאוד רכים, איבדנו כדורים מהר מאוד וגם ה-1:1 היה נס. החצי השני היה יוצא מן הכלל והגיע לנו לפחות תיקו, אבל דווקא בו פעולה חיובית אחת של נתניה הכריעה".

על פציעת רויזמן שהוחלף בשלב מוקדם אמר: "הוא ביקש לצאת בגלל סחרחורות ונכנס במקומו שחקן לא פחות טוב, זה חלק מהמשחק".

הקשר אופק ביטון הוסיף לדברי מאמנו: "אנחנו צריכים להוריד את הראש עכשיו ולהיערך למשחק חשוב ביום שבת. הפנים קדימה. היינו רוב הזמן עם הכדור, אבל בחלק האחרון היינו פחות חדים וקיבלנו גול מהרמה אחת. נאיביות שלנו, זה כל המשחק. אנחנו לא מסתכלים על פלייאוף עליון או תחתון, אלא על לנצח את הפועל באר שבע בשבת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully