וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: מטה אשר/עכו אלופת הסיבוב הראשון

הפועל "גליל" מטה אשר עכו ניצחה את הפועל המעפיל/ מנשה/ עמק-חפר, הפועל כפר סבא גברה על הפועל SVA רחובות, מכבי אשדוד ניצחה את מ.ס. עילבון ואילו מכבי יעדים תל אביב גברה על הפועל עירוני קריית אתא

הפועל מטה אשר/עכו. יחצ,
הפועל מטה אשר/עכו/יחצ

היום התקיים המחזור התשיעי והאחרון בסיבוב הראשון של ליגת העל לגברים: הפועל "גליל" מטה אשר עכו ניצחה את הפועל המעפיל/ מנשה/ עמק-חפר, הפועל כפר סבא גברה על הפועל SVA רחובות, מכבי אשדוד ניצחה את מ.ס. עילבון ואילו מכבי יעדים תל אביב גברה על הפועל עירוני קריית אתא

הפועל עירוני קריית אתא - מכבי יעדים תל אביב 3:0 (25:16, 25:17, 25:22)

המערכה הראשונה התחילה צמוד מאוד כאשר אף אחת מהקבוצות לא מצליחה לברוח לשנייה. גדו מקריית אתא בהנחתה העלה את קריית אתא ל- 13:12. בצ'קלה ממכבי תל אביב השווה בהנחתה. לאחר הנחתה של מלמוד מקריית אתא וחסימה של גדו התוצאה עולה ל-17:15 לטובת קריית אתא. מכבי יעדים עם הנחתה של למברג עושה מהפך והפכת את התוצאהל-19:21. הצהובים כחולים מת לאביב שמרו על הפער הקטן בעזרתם של ולנסיה ופויר שעם שתי הנחתות מנצחים את המערכה הראשונה.

המערכה השנייה נפתחת ומהר מאוד מכבי יעדים תל אביב לוקחת את ההובלה עם שתי הנחתות של בצ'קלה שמעלה את התוצאה ל-5:13. חסימה של גדו מקריית אתא מצמצמת את התוצאה ל-8:15 אך סוקולוב עם הנחתה מעלה את התוצאה לטובת השחקנים של גל גלילי ל-10:19. זה היה פער שכבר היה קשה לקריית אתא לצמצם עד לסיום המערכה.

המערכה השלישית נפתחת וגם כאן מהר מאוד מכבי יעדים תל אביב עולה להובלה של 1:4 קריית אתא לא מוותרת ועם חסימה של מאירי מצליחה לצמק ל-4:3. אל שכאן מכבי תל אביב שמה גז ומעלה את היתרון ל - 9:15 . התל אביבים ממשיכים לשלוט במשחק ועם הנחתה של סוקולוב ואייס של בורגי היא מעלה את התוצאה ל-10:18 הפער נשמר עד לסיום המערכה אותה ניצחה מכבי תל אביב.

במכבי יעדים תל אביב הצטיינו: ולנסיה עם 19 נקודות ופויר עם 14 נקודות. בהפועל עירוני קריית אתא הצטיינו פירסוב עם 11 נקודות וקומזיץ עם 6 נקודות.

הפועל המעפיל/מנשה/עמק חפר - הפועל "גליל" מטה אשר עכו 3:0 (25:17, 25:17, 25:16)

מטה אשר עכו צלחה בהצלחה את המשחק, ניצחה את כל שלוש המערכות שהיו בשליטתה הומחלטת ונותרה בלתי מנוצחת העונה - לא שמטה אפילו מערכה אחת. המעפיל מצידה נמצאת בתחתית הטבלה עם ניצחון בודד העונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

הפועל כפר-סבא - הפועל רחובות 0:3 (27:29, 21:25, 10:25)

משחק המתחיל בשליטה מלאה של הפועל כפר סבא במערכה הראשונה, אך הפועל רחובות התאוששה בשתי המערכות הבאות ונרשמו שתי מערכות צמודות. המערכה השלישית הוכרעה רק בשובר שיוויון מאוחר וכפר סבא סיימה את הסיבוב הראשון בצורה מצויינת כשהיא עם חמישה ניצחונות (ארבעה מתוכם ברצף), רחובות שקועה עמוק למטה. בהפועל כפר סבא הצטיין במשחק איתמר פלג.

מאמן הפועל כפר סבא שגיא ברעם אמר בסיום המשחק: "סיימנו הערב את משחקי הסיבוב הראשון במקום הרביעי בליגה עם חמישה ניצחונות. אני חושב שהתגבשה פה חבורה מאוד מיוחדת של שחקנים מחוייבים, שנהנים לשחק יחדיו. הגענו הערב למשחק ללא המנחית הראשי שלנו מארק רורה, שנפצע לפני כשלושה שבועות וידענו שיהיה לא פשוט לשחק בלעדיו. אני מקווה שהסיבוב השני יהיה לא פחות מוצלח מהראשון."

מכבי אשדוד - מ.ס. עילבון 0:3 (15:25, 20:25, 13:25)

ניצחון משכנע למכבי אשדוד על מ.ס. עילבון. המערכה הראשונה היתה בשליטה של אשדוד, כאשר עילבון נתנה פייט במערכה השניה, אך הפסידה אותה לבסוף. המערכה השלישית היתה בשליטת המקומיים שסיימו סיבוב ראשון עם ארבעה ניצחונות וארבעה הפסדים.

  • עוד באותו נושא:
  • כדורעף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully