וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגולה ישוב מול פריז? פרנקו: "זו משוכה גבוהה"

16.1.2024 / 18:35

הפועל תל אביב תפגוש ביורוקאפ את פריז באסקט (רביעי, 19:30, ספורט1) שהביסה אותה ב-27 הפרש בסיבוב הראשון, הגארד עשוי לשוב אחרי מספר שבועות כשההחלטה תתקבל לפני המשחק. גינת: "נרצה להראות את האופי המיוחד שלנו דווקא מול אתגר משמעותי"

תקציר יורוקאפ: הפועל תל אביב - לונדון ליונס 100:96/ספורט1

העונה האירופית של הפועל תל אביב תימשך מחר (רביעי 19:30, חי בספורט1) בבלגרד כשהאדומים יארחו את פריז באסקט הצרפתית. האדומים מגיעים למשחק מהמקום השני בבית א' עם 11 ניצחונות ושלושה הפסדים, מנגד הצרפתים מדורגים במקום הראשון עם 13 ניצחונות והפסד אחד בלבד. בסיבוב הראשון הביסה פריז את הפועל בצרפת 87:114.

הפועל תל אביב הגיעה אתמול בשעות הבוקר לבלגרד אחרי הניצחון על מכבי עירוני רמת גן והחלה בהכנות להתמודדות החשובה מאוד בעיניה. לרשות דני פרנקו עומד שוב סגל קצר מאוד עם ארבעה זרים בלבד - קייל אלכנסדר, אקסבייר מנפורד, דז וולס ו-וויל קאמינגס, והסגל הישראלי הקבוע והאיכותי.

בראיין אנגולה נמצא עם הקבוצה אחרי מספר שבועות שלא טס איתם למשחקי החוץ, ובהפועל יחליטו מחר בבוקר האם לאפשר לו לשחק או שינוח ולקבל החלטת לקראת הדרבי במוצאי שבת.

בראיין אנגולה, הפועל תל אביב. באדיבות הפועל תל אביב, אתר רשמי
יחזור לפרקט? אנגולה/אתר רשמי, באדיבות הפועל תל אביב

המשחק הנוכחי הוא בעל משמעות גדולה מאוד עבור האדומים. ארבעה משחקים לסיום העונה מדורגת הפועל משחק וחצי בלבד מעל לונדון ליונס השלישית, כשהמקום השני מקנה כניסה ישירה לרבע הגמר ללא צורך בפליי אין. כדי שהפועל תרד מהמקום השני היא צריכה להפסיד שני משחקים יותר מלונדון, והעובדה שלבריטים יש לוח משחקים נוח יותר, הופך את הסיפור ללא פשוט בכלל.

דני פרנקו אמר לקראת המשחק: "ברור לכולם שאנחנו לפני משוכה גבוהה וקבוצה איכותית מאוד, אבל כמו תמיד אנחנו מרוכזים בעצמנו. ננסה למנף את הדקות האחרונות ברמת גן לתוך המשחק מחר. החיסורים והפציעות הן חלק מהעונה ואני בטוח שהשחקנים יבואו ויתנו את המקסימום בשביל לנצח".

תומר גינת הוסיף: "ארבעה משחקים לסוף הבית וכל משחק חשוב לנו, יש לנו מטרה - לסיים בין שני המקומות הראשונים ולהעפיל ישירות לרבע הגמר. אנחנו חסרים אבל כל אחד מאיתנו צריך לתת אקסטרה מעצמו כדי שנוכל להתקרב ליעד שהצבנו לעצמנו. אנחנו משחקים מול קבוצה טובה, אבל נרצה לבוא ולהראות את האופי המיוחד שלנו דווקא מול אתגר משמעותי שעומד מולנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
תומר גינת, הפועל תל אביב. Djordje Kostic, אתר רשמי
מכוון למקום השני לפחות. גינת/אתר רשמי, Djordje Kostic

על פי כל הסימנים פאריז באסקט תשחק בעונה הבאה ביורוליג, אם תזכה ביורוקאפ או תקבל כרטיס חופשי מהיורוליג. הקבוצה מעיר האורות מוליכה את טבלת היורוקאפ מתחילת העונה בצורה מרשימה, למרות שחווה ירידה מסוימת במצב בטבלה הצרפתית כשהתדרדרה אל המקום הרביעי בטבלה.

את הקבוצה של תומאס איסאלו הפיני מובילים שני גארדים נהדרים - טי ג'יי שורטס, ה-MVP של ליגת האלופות מאשתקד עם 17.7 נקודות ו-7.4 אסיסטים למשחק, ונדיר חיפי המקומי עם 17.6 נקודות למשחק. מלבד הנשיים הללו שני שחקנים נוספים קולעים בספרות כפולות - שחקן הפנים קולין מקולום עם 13.9 נקודות והפורוורד טייסון וורד עם 11.9 נקודות למשחק. מי שעוד נמנה על הסגל של פריז, ולא היה בסגל נגד הפועל בסיבוב הקודם, הוא ג'סטין סיימון שפתח את העונה בבני הרצליה ועזב בשל המלחמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully