וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגו: "המשחק מול סכנין מהקשים בליגה. שרי? כל כולו במכבי חיפה"

16.1.2024 / 17:36

מאמן הירוקים התכונן לביקור בדוחא (רביעי, 20:00, ספורט4): "קבוצה מלאה באנרגיות. צמצום הפער? לא מדברים על קבוצות אחרות". על הקפטן: "צריך לתת לו את השקט, המועדון מתנהל איתו בצורה הטובה ביותר"

תקציר: מכבי חיפה - מכבי פתח תקוה 0:5/ספורט1

שלושת הניצחונות הרצופים של מכבי חיפה בשבוע האחרון, כולל על מכבי תל אביב בבלומפילד, אפשרו לה לצמק את הפער מהפסגה לשלוש נקודות בלבד והיא יכולה לסיים את המחזור ה-17 בליגת העל במקום הראשון, אם תנצח מחר באצטדיון דוחא את בני סכנין (רביעי, 20:00, ספורט4) ובמקביל מכבי תל אביב תמעד משחק רביעי ברציפות, הפעם בדרבי נגד הפועל תל אביב.

מכבי חיפה ערכה מסיבת עיתונאים לקראת המשחק, כשעוד לפניה הודיעו במועדון שמחמוד ג'אבר ייעדר כשישה שבועות לאחר שנפצע מול מכבי פתח תקוה. עוד הוסיפו הירוקים שדניאל סונדגרן יחזור במשחק הבא מול מכבי נתניה, ופרנזי פיירו יעמוד לרשותם כבר מחר.

מסאי דגו מאמן מכבי חיפה. דני מרון
המשימה הבאה - דוחא. דגו/דני מרון

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק התייחס מסאי דגו לצ'ארון שרי, שחזר ארצה אחרי מספר ימים עם משפחתו בהולנד: "כולם מודעים לסיטואציה המורכבת עם שרי, מנהלים איתו המון שיחות טובות. הוא היה כמה ימים בבית, עכשיו הוא חזר ויהיה איתנו מחר. כל כולו במכבי חיפה, אני שמח שיהיה איתנו מחר. הוא הקפטן, אנחנו תמיד איתו והוא מאוד אוהב את המועדון. אני סומך עליו כמו תמיד ואני איתו. כל המועדון וכל השחקנים מאחוריו. צריך לתת לו את השקט, ושלא כל משחק ישאלו עליו. המועדון מנהל את זה יחד איתו בצורה הטובה ביותר".

על גוני נאור אמר המאמן: " גם כשהוא לא שיחק, אפשר להגיד עליו שהוא אחד השחקנים המדהימים שיש, אני מאוד אוהב אותנו ושמח שהוא כאן. יודעים שצריך עוד שחקנים כדי שהסגל יתרחב".

על צמצום הפער ממכבי תל אביב: "לא מדברים על קבוצות אחרות בחדר ההלבשה. גם כשהפער היה גדול הסתכלנו על עצמנו. כל משחק תלוי בנו, נשחק את המשחק שלנו וננצח, ודברים בסוף יסתדרו. יש עוד המון נקודות בקופה והמון משחקים, ממחר נכנסים ללו"ז מטורף".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שון גולדברג שחקן מכבי חיפה עם מאמנו מסאי דגו. דני מרון
הירוקים מתחברים. דגו עם גולדברג/דני מרון

על בני סכנין: "זה אחד המשחקים הקשים בליגה, מגרש לא פשוט. סכנין קבוצה מלאה באנרגיות, שחקנים צעירים ודינמיים ומאמן מצוין שאני מאוד מעריך. סומך על הקבוצה שלי שנבוא מוכנים. יש שחקנים שבאו מהנוער ויהיו בסגל, אם צריך אני אשתמש בהם בלי פחד".

על השיפור של לורנצו שימיץ': "הוא התקשה ברמה המקצועית כי הוא שיחק בלם שמאלי מהיום שהוא הגיע. מהרגע הראשון הוא נקלע לסיטואציה והיה לו מאוד קשה. כרגע הוא משחק בלם ימני או האמצעי כשאנחנו עם שלושה בלמים, עכשיו ההגנה מאוד חזקה. כולם עוזרים לו והלוואי שזה ימשיך ככה".

על דרור קשטן ז"ל שהלך לעולמו אתמול: "היה עצוב מאוד בהלוויה. הוא אחד המאמנים הגדולים ביותר. בתור ילד בן 18 היה לא פשוט איתו, הסדר והארגון היו הדברים הכי חשובים אצלו, לא סתם הוא הגיע להישגים מדהימים. זו משפחה שקצת גידלה אותי, איבדנו איש מדהים".

שון גולדברג הוסיף: "אנחנו מתחילים להתחבר ורואים את זה על המגרש. יש כאן קבוצה מאוד מלוכדת ואיכותית שיודעת מה היא עושה על המגרש. כמו שהיו תקופות קצת פחות טובות, עכשיו אנחנו בתקופה טובה שנרצה להמשיך. לא מסתכלים כל כך קדימה, יש מטרה ברורה ואנחנו נלחמים על כל התארים, אבל המטרה עכשיו היא להמשיך במומנטום עם האיכות שלנו. לא שווה להתסכל רחוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully