וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי בליגת העל: הפועל אילת יוצאת לנס ציונה

16.1.2024 / 16:12

החבורה מהדרום, שקרובה מאוד אל המקום האחרון, תקווה לרשום הפתעה גדולה על חשבון הכתומים של אלעד חסין (18:00) שכבר הופתעו בשבועות האחרונים פעמיים על ידי קבוצות התחתית. באילת מנסים לצרף ישראלי

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 16.1/ספורט1

משחקי ליגת העל בכדורסל יימשכו מחר (רביעי, 18:00) כשעירוני נס ציונה תארח את הפועל אילת. הכתומים מדורגים ערב המשחק במקום השלישי בטבלה כשבמאזנם שישה ניצחונות ושלושה הפסדים, כשעד כה הם מושלמים במשחקי הבית. הפועל אילת מדורגת במקום ה-12 עם שני ניצחונות בלבד ושבעה הפסדים.

מסימיליאנו מנטי, מאמן הפועל אילת. לירון מולדובן
מחכה לחיזוק. מנטי/לירון מולדובן

נס ציונה חזרה למסלול הניצחונות ביום שישי האחרון כשגברה בצורה משכנעת על עירוני קרית אתא בבית. הקבוצה של אלעד חסין היא אחת הקבוצות המרשימות מתחילת העונה בליגה, אך רשמה כבר שתי נפילות במשחקים אליהם הגיעו כפייבוריטים. בנס ציונה מאמינים כי אם יגיעו בצורה טובה להתמודדות יוכלו להישאר מושלמים במשחקי הבית.

הפועל אילת לא מצליחה להתרומם. החבורה של מסימיליאנו מנטי שקועה עמוק בתחתית וביום ראשון הובסה על ידי הפועל ירושלים בבית כשהיא לא תחרותית לאורך רוב שלבי המשחק. באילת יודעים שהמצב העניינים הנוכחי, כשהם מחזיקים בסגל ישראלי קצר ולא מנוסה ברמות הללו, הסיכוי שלהם לרשום ניצחונות הוא מראש לא גבוה והם עושים מאמצים על מנת לצרף ישראלי טוב לסגל כדי לנסות ולהתאזן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully