וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל שער הנגב חוזרת לפעילות: "אירוע מרגש מאוד"

קבוצת הנוער בכדורעף של המועצה האיזורית שהפסיקה את פעילותה לאחר הטבח בעוטף עזה תחדש את משחקיה: "זה שהצלחנו לאסוף את עצמנו ולחזור לליגה זה כבר ניצחון"

שלושה חודשים אחרי: קבוצת הפועל שער הנגב חוזרת פעילות. לאחר אירועי השבת השחורה, מכורח הנסיבות, הופסקה פעילות קבוצת שער הנגב, אלא שבשבועות האחרונים בסיוע איגוד הכדורעף, חזרה הקבוצה לפעילות ולאימונים במכון וינגייט והערב תפגוש במפגש ליגה רשמי במסגרת מחוז דרום של הליגה לנוער את עירוני מודיעין בשעה 19:30 במודיעין.

אחד משחקני הקבוצה הוא מתן רואימי ממפלסים שמספר: "לא אשקר, החזרה לליגה קשוחה, אני לא בכושר מספיק טוב, אבל זה משמח, התגעגעתי לשחק עם הקבוצה שלי, וזה כבר ניצחון, שהצלחנו לאסוף את עצמנו ולחזור לליגה, שזה מאוד משמח".

איפה היית ב-7 באוקטובר?

"בשביעי באוקטובר הייתי בבית, בשש וחצי בבוקר היה הצבע אדום הראשון, ואז שבע וחצי הודיעו על חדירת מחבלים, רוב היום הייתה לחימה, אני והמשפחה שלי יצאנו לפנות בוקר מהקיבוץ. היינו בהתחלה בקיבוץ שהסכים לארח אותנו, משם עברנו לשבוע לנתניה ומשם להרצליה, איפה שאני נמצא עכשיו, בהתחלה היה קשוח, הכל היה טרי מאוד, הלכתי להלוויות וניחומי אבלים, ומשם התחיל להשתפר, התחלנו להשתקם, ללכת לאט לאט לבית ספר ולחזור לשגרה, כדי איכשהו להצליח לנהל חיים טיפה יותר נורמליים וטובים".

קבוצת הכדורעף של נוער שער הנגב. יחצ,
קבוצת הכדורעף של נוער שער הנגב/יחצ

מה נותן לך הכדורעף?

"הכדורעף נתן לי מסגרת, הוא נתן לי כיף, ספורט ותחרותיות, ועכשיו, הוא נותן לי שגרה. דברים חוזרים להיות טיפה כמו שהם היו, זה עוזר לחזור לשגרה ולהיכנס לאיזה לופ של חיים רגילים וטובים".

למה אתה מתגעגע?

"אני הכי מתגעגע לקיבוץ, לשבת בנעורים עם חברים, לעבודה בקיבוץ, ברפת, לצאת סתם עם חברים ולשבת לבית, לשגרה הרגילה שהייתה לנו בקיבוץ, ההרגשה הטובה שאין כמעט דאגות".

מאמן הקבוצה איתי פכטר: "החבר'ה שלנו עברו תקופה קשה ועדיין עוברים לחלקם נרצחו חברים. גם אני עברתי תופת בבית וניצלתי. כל שחקני הקבוצה הם מישובי העוטף, היה לי חשוב לקיים ולנסות להרים את הקבוצה ולאסוף את כולם מכל מיני מקומות, כרגע אנחנו מתאמנים במכון וינגייט ויש לנו שחקנים שמגיעים מהדרום לאימונים. היום זה משחק ראשון שבו אנחנו משחקים לראשונה ביחד מכל קצוות הארץ מגיעים השחקנים שלנו. זהו אירוע מרגש מאוד, אני מזמין את כולם לבוא ולראות את המשחק ולהשתתף בפעילות המרגשת שלנו. תודה רבה לאיגוד הכדורעף, מרכז הפועל ומחלקת הספורט ורבים אחרים להירתמות למשימה הזו".

דפנה סיבוני מנהלת מחלקת הספורט של שער הנגב: "זה מרגש מאוד לראות את הנערים הללו, אחרי כל מה שעברו, חוזרים למגרש למרות הכל. לא האמנתי שנצליח להעמיד קבוצה השנה ואני מאוד שמחה שזה קרה. החברה מפוזרים בכל רחבי הארץ, וזה רק מוכיח את החשיבות של הספורט לחוסן של כולנו. אני רוצה להודות לאיגוד הכדורעף ולמרכז הפועל שסייעו לנו בכל מה שצריך".

זהר בר נצר מנכ"ל איגוד הכדורעף :"אנו כאיגוד רואים חשיבות עליונה בהמשך קיום הפעילות של מועדון שער הנגב. ההנהלה אישרה את אימוץ שער הנגב בעונה הנוכחית ואיגוד הכדורעף יישא בכל העלויות עבור פעילויות קבוצת הנוער ועבור אירוח משחקי הבית במכון וינגייט".

seperator

שחקני הקבוצה:

גבע בריח ביטון- כפר עזה
נועם פכטר- כפר עזה
טופז קמני- כפר עזה
אלון שלמה- ניר עם
עידו נארדיה כהן- כרמיה
מתן רואימי- מפלסים
עומר הלפרין- ברור חיל
אורי יחזקאל- רוחמה
סימון ציאסון- שדרות
עדן ירקוני - מפלסים
מעיין שומר- כפר עזה
.

  • עוד באותו נושא:
  • שער הנגב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully