וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבחירה הכי הזויה בתואר שחקן השנה, וגם: מי לא הצביע למסי?

רוברטו מרטינס ניסה להסביר מדוע הציב את ברוזוביץ' במקום הראשון, פפ, סאות'גייט ונאגלסמן התעלמו מהפרעוש. במי בחרו חזן ודסה?

צפו: ליאו מסי מוכתר כשחקן השנה של פיפ"א בטקס "THE BEST"/ספורט1

זכייתו השמינית של ליאונל מסי בפרס כדורגלן השנה בעולם של פיפ"א בטקס פרסי "The Best" לשנת 2023 שנערך אתמול (שני) עוררה סערה של ממש. הפרעוש הקדים את ארלינג הולאנד, כנגד כל התחזיות, וקטף את הפרס על שנה אפורה למדי (בסטנדרטים שלו, כמובן).

הפרס חולק בהתבסס על הצבעות של מאמנים, קפטנים, עיתונאים ואוהדים מרחבי העולם. מתברר שמסי הוא עדיין הפייבוריט של הקפטנים - אצלם צבר 667 נקודות, לפני הולאנד (557) וקיליאן אמבפה (282), מה שהיטה עבורו את הכף במירוץ הצמוד כל כך.

חברו הטוב של כריסטיאנו רונאלדו פפה בחר שלא לכלול את הפרעוש בשלישייה הסופית שלו, ולהעדיף את בן ארצו ברנארדו סילבה ו-ויקטור אוסימן על פניו, לצד הולאנד. גם דייויד אלאבה הותיר את מסי בחוץ, וכמוהו מנג'ר מנצ'סטר יונייטד לשעבר ראלף רנגניק, מאמן נבחרת גרמניה יוליאן נאגלסמן ומאמן נבחרת אנגליה גארת' סאות'גייט.

גם הקהל הציב את מסי במקום הראשון, ואחריו הולאנד ואמבפה. המאמנים והאוהדים דווקא הלכו עם כוכב מנצ'סטר סיטי, כשמסי שני ואמבפה שלישי.

אין ספק שההצבעה המפתיעה ביותר היתה שייכת למאמן נבחרת פורטוגל רוברטו מרטינס, שבחר את מרסלו ברוזוביץ' במקום הראשון - לפני ברנארדו סילבה שלו, כשמסי במקום השלישי. "היתה לו עונה מעניינת מאוד", הסביר, "הוא היה טוב מאוד בגמר ליגת האלופות וגם מייצג היטב את הסגנון של נבחרת קרואטיה". בחירה מפתיעה נוספת היתה שייכת לאחד הקפטנים - ליייל טיילור ממונטסראט, שהציב במקום הראשון שלו את דקלאן רייס.

אשר לנציגים הישראלים, אלי דסה נתן למסי את הכבוד ואחריו הולאנד ואמבפה. אלון חזן הלך עם מסי, הולאנד וחביצ'ה קברצחליה במקום השלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully