וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאל ייעדר מול מכבי תל אביב, אולימפיאקוס גועשת: "זה שיא השפל"

עודכן לאחרונה: 16.1.2024 / 19:36

למרות הניצחון על רודוס, היוונים מתוסכלים וברצוקאס שלח מסר: "יש שחקנים שלא התרגלו ללחץ". הסנטר הצרפתי פצוע, הערכה שפטרושב יהיה כשיר לצהובים בחמישי

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 15.1/ספורט1

הרוחות לא רגועות באולימפיאקוס לקראת המשחק הביתי נגד מכבי תל אביב ביום חמישי. אחרי הניצחון 52:71 אמש (שני) על רודוס בליגה היוונית, אנשי הקבוצה נשמעו מאוכזבים ומתוסכלים.

"אני חושב שהגענו לנקודת השפל שלנו העונה. לא היינו בנקודה כל כך נמוכה", אמר אלק פיטרס בתום המשחק, בו הקבוצה ברחה רק ברבע האחרון, ושוב המשחק ההתקפי לא שטף - כמו בהפסד לבאסקוניה ביום שישי. "כל אחד צריך להתעלות עכשיו, כי אנחנו לא עומדים בציפיות ורוח הקרב שלנו הולכת לאיבוד. כולנו מרגישים את זה, ומבינים שזה חייב להשתנות. אני מקווה שמכאן אפשר רק לעלות".

גם המאמן יורגוס ברצוקאס שותף לתחושות הללו. "יש שחקנים שעוד לא למדו איך להתמודד עם הלחץ שיש במועדון גדול כמו אולימפיאקוס. לאנשים יש ציפייה שנגיע לפיינל פור בכל עונה, אבל זה לא כל כך פשוט", אמר.

שחקן מכבי תל אביב רומן סורקין. אולימפיאקוס, אתר רשמי
רומן סורקין במפגש קודם בהיכל השלום והאחווה/אתר רשמי, אולימפיאקוס

היוונים יאלצו להסתדר ללא הסנטר מוסטפה פאל, שייעדר שלושה שבועות. לעומת זאת ישנה הערכה היא שהסנטר הנוסף פיליפ פטרושב יהיה כשיר, על אף שהתאמן בנפרד מהקבוצה. בכל מקרה, מי שצפוי להיות שחקן הפנים המוביל של הקבוצה במשחק הוא ניקולה מילוטינוב. "מבחינתנו מדובר במשחק שווה ערך לגמר גביע. חייבים לבוא מוכנים ובריכוז שיא, עם האנרגיות שאנחנו יודעים להביא למשחקים מהסוג הזה", אמר הסנטר הסרבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully