וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרשן הבכיר: "אבדיה מתחיל להיראות כמו השחקן שוושינגטון חלמה עליו"

קווין אוקונור ניתח את ההופעה המרשימה של הישראלי מול אטלנטה ב"דה רינגר", ויצא עם מחמאות ומסקנות חיוביות. ההגנה "החונקת", האחריות הגוברת בהתקפה, האפשרות שישחק בתור רכז ועתידו כשחקן מפתח בקבוצה: "בעונה קבוצתית אבודה, הוא נקודת האור"

שחקני וושינגטון חוגגים לדני אבדיה יום הולדת/מתוך האתר הרשמי של הוויזארדס

למרות משחק אישי וקבוצתי קצת פחות טוב אמש (שני) מול טורונטו, דני אבדיה נמצא בתקופה מצוינת שמעוררת באזז מסוים ב-NBA, אם להסתמך על העובדה שקיבל התייחסות נרחבת מהפרשן והכתב הבכיר קווין אוקונור בטורו ב"דה רינגר".

אוקונור התעכב על ההופעה של אבדיה מול אטלנטה, בה רשם את משחקו הטוב ביותר העונה עם 19 נקודות, 14 ריבאונדים ו-9 אסיסטים, וניתח אותה באמצעות קטעי וידאו קצרים.

"דני אבדיה, אחד השחקנים הבולטים בוושינגטון העונה, מתחיל להיראות כמו השחקן שהוויזארדס קיוו לקבל כשבחרו בו בדראפט 2020", כתב, והתחיל למנות את יתרונותיו. "אבדיה שומר אישי טוב. הוא מגוון, מסוגל לשמור על כמה עמדות, פעיל ללא הכדור ויודע לחפות מצוין על חבריו לקבוצה. מול אטלנטה הוא הציג הגנה חונקת על שחקנים מכל מיני סוגים ובכל מיני תפקידים: על הסנטר אונייקה אוקונגוו, על הפורוורד ג'יילן ג'ונסון, ואפילו על הרכז טריי יאנג".

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. מתוך האתר הרשמי של וושינגטון וויזארדס, אתר רשמי
מחמאות גם מכתבים מובילים. אבדיה/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של וושינגטון וויזארדס

"היו לאבדיה כמה משחקים גדולים העונה, אבל נגד אטלנטה זה כנראה היה המשחק המרשים ביותר כשבוחנים את כל הפרמטרים, בהגנה, בריבאונד ובתפקידו בתור פליימייקר", ממשיך אוקונור. "אבדיה אולי לא הפך לפליימייקר המוביל שהוויזארדס דמיינו שיהפוך, אבל הוא עדיין מוסר ברמה גבוהה שיודע לחלק כדורים יפים. העונה אבדיה רושם שיאי קריירה בנגיעות בכדור, מסירות ואסיסטים, וכל זה בזמן שמספר האיבודים שלו מוגבל".

לטענתו, "הצעדים הבאים של וושינגטון בשוק ההעברות עשויים להשפיע ולעצב את האופן שבו נראה את אבדיה משחק בהמשך העונה, ואיך יתפקד בתור שחקן מפתח של הקבוצה בשנים הבאות. אם הם יעבירו בטרייד את טיוס ג'ונס, אולי אבדיה יקבל דקות בתור רכז. אם הם יעבירו את קוזמה, אולי ינסו אותו יותר בקו הקדמי. אבל לכל הפחות, ההתפתחות האישית של אבדיה היא נקודת אור בתוך עונה אבודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully