וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראון וקולסון יחזרו נגד אולימפיאקוס, אבל מה בנוגע לדרבי?

16.1.2024 / 7:00

מכבי תל אביב ניצחה בעפולה עם משחק טוב של קליבלנד: "שחקנים כמוני רוצים לנצל את הליגה המקומית כדי להיכנס לעניינים ביורוליג". הגארד שנח והפורוורד שלא היה בארץ ישחקו בחמישי, אך לא ברור האם ישותפו גם במוצאי שבת

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 15.1/ספורט1

מכבי תל אביב עלתה אמש (שני) למקום השני בטבלת ליגת העל, על פי אחוזי הצלחה, אחרי שניצחה 83:97 את הפועל עפולה בחוץ. לצהובים היה זה משחק הליגה הרביעי בסך הכל העונה, ובתקופה הקרובה הם צפויים לערוך סדרה עמוסה של משחקים במסגרת המקומית על מנת להשלים את כל משחקי הסיבוב הראשון עד לסוף פברואר, כשעל הדרך הם יערכו גם כמה משחקים מהסיבוב השני.

אנטוניוס קליבלנד הוביל חמישה קלעים של מכבי בספרות כפולות עם 15 ומדד 24, כשג'וש ניבו מוסיף 13 וחסיאל ריברו עם 8 ו-10 ריבאונדים. תמיר בלאט היה קרוב גם כן לדאבל דאבל עם 11 נקודות ו-9 אסיסטים. בלאט ורפי מנקו היו היחידים ששיחקו יותר מ-20 דקות אצל הצהובים, כשעודד קטש מחלק את הדקות בצורה מאוזנת.

"זה היה ניצחון סולידי. המאמן אמר לנו במחצית שהוא רוצה שנשמור אותם על פחות מ-80 נקודות, הם קלעו 3 נקודות יותר. יש דברים טובים שאפשר לקחת מהמשחק הזה, אבל יש דברים שאנחנו עוד צריכים לעבוד עליהם", סיכם קליבלנד, "כיף לחזור לכאן לשחק מול האוהדים שלנו, אבל זה טוב גם לשחקנים כמוני לנצל את הליגה המקומית כדי להיכנס ליורוליג. אנחנו רוצים לבנות על זה. קשה לשחק בלי אוהדים בדרך כלל, זה אחד האתגרים שאנחנו מתמודדים איתם במהלך העונה".

שחקן מכבי תל אביב בונזי קולסון. ברני ארדוב
יחזור לדרבי? קולסון מול הפועל תל אביב בעונה שעברה/ברני ארדוב

לצהובים אין יותר מדי זמן כדי לנוח. לקבוצה מחכה כבר ביום חמישי משחק קשה נגד אולימפיאקוס, כשבונזי קולסון יחבור לשחקני הסגל לקראת המשחק ביוון. במכבי יודעים שכדי ליצור לעצמם את המרווח ביורוליג שיספיק להם להיכנס לפלייאוף, הם יצטרכו להשיג ניצחון חוץ באחד המשחקים בתקופה הקרובה, וינסו לעשות זאת כבר נגד היוונים באחד ממגרשי החוץ הקשים באירופה.

בקבוצה מקווים כי קולסון יחזור איתם מיוון ביום שישי בחזרה לישראל, ויקבלו על כך תשובה עוד לפני כן. למכבי מחכים שני משחקי ליגה לאחר אולימפיאקוס ולפני המשחק נגד פנאתינייקוס בבלגרד, כשהראשון שביניהם הוא הדרבי התל אביבי. בצוות מקווים כי קולסון יעזור להם לחלק את העומסים בליגה.

לורנזו בראון שקיבל מנוחה מאז ההפסד לפרטיזן בלגרד, במקביל לטיפולים בגבו, צפוי להיות כשיר למשחק ביוון ביום חמישי, אך עדיין לא ברור האם מכבי תסכנו בדרבי יומיים לאחר מכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully