וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיתונאי הארגנטינאי שהפך ל"אויב העם" טוען: "מסי זכה מהספה"

רבים הופתעו שהעניקו את פרס כדורגלן השנה של פיפ"א לפרעוש, אבל קלאודיו מאורי שם אותו רק במקום השלישי וזכה לתגובות זועמות: "בוגד, אתה לא יודע כלום". ב"אס" רתחו: "זאת זכייה שהיא חוסר כבוד לכדורגל". אביו של הולאנד וגווארדיולה הרימו גבה, אך הספרדי פירגן

צפו: ליאו מסי מוכתר כשחקן השנה של פיפ"א בטקס "THE BEST"/ספורט1

זכייתו השמינית של ליאונל מסי בפרס כדורגלן השנה בעולם של פיפ"א בטקס פרסי "The Best" לשנת 2023 שנערך אתמול (שני), התקבלה בצורה מעוררת מחלוקת. אמנם הפרעוש זכה עם נבחרת ארגנטינה במונדיאל לפני קצת יותר משנה, אך טקס הפרסים התייחס לשנה הקלנדרית האחרונה, ולכן הזכייה במונדיאל אינה נחשבת כחלק מ"ספירת הנקודות" שהסתיימו כך או כך בשוויון עם ארלינג הולאנד, לרבים מי שהיה אמור לזכות בפרס, עם הכרעה עקב יותר הצבעות של קטפנים של נבחרות והקהל בבית עבור מסי.

בין המופתעים לגלות שמסי, שבכלל לא נכח בטקס, זכה בפרס בפעם השמינית והמשיך להגדיל את שיאו, היו פפ גווארדיולה, מאמנו לשעבר ומאמנו של הולאנד כיום, וכמובן אביו של ארלינג - אלפי - כשהשניים נצפו מרימים גבה בעת ההכרזה על זכייתו של הארגנטינאי. השנה האחרונה האירה פנים לחלוץ הנורבגי, שמלבד שהיה לכובש המצטיין באירופה בשנה האחרונה, זכה בטרבל ההיסטורי עם מנצ'סטר סיטי והפך לאחד השחקנים הלוהטים בעולם. לעומת זאת, מסי העביר את רוב השנה האחרונה בחצי עונה בפריז סן ז'רמן ובעוד מספר חודשים באינטר מיאמי מליגת ה-MLS האמריקאית.

אמנם גווארדיולה כנראה היה משוכנע שלחלוץ שלו הגיע יותר לזכות השנה בפרס, אך הוא מצא דרך לפרגן למסי דרך ריאיון לפני הטקס. מאמן השנה בעולם נשאל על ברצלונה תחת צ'אבי והשיב: "הוא זקוק לזמן. אנחנו יודעים שצ'אבי הוא מאמן נהדר, בברצלונה צריך זמן. אני אישית לא הייתי זקוק לזמן, כי היה לי את מסי".

אחת התגובות המעניינות לזכייתו הפרובוקטיבית של הפרעוש הייתה מצדו של קלאודיו מאורי. העיתונאי הארגנטינאי של עיתון "La Nación" חשף כי לא הצביע למסי במקום הראשון ושם אותו רק במקום השלישי, מתחת לאילקאי גונדואן שקיבל ממנו 5 נקודות והולאנד שזכה ל-3, לעומת נקודה בודדת של קפטן אלופת העולם.

"מסי אולי הטוב בהיסטוריה, אבל הוא זכה הפעם מהספה", רשם מאורי לאחר זכייתו של מסי והפך לאויב העם הארגנטינאי שקרא לו בחזרה בתגובות לציוץ: "בוגד, אתה לא לומד ולא יודע כלום. אתה מופתע שהצבעת לו במקום השלישי, אבל כולם שמו אותו במקום הראשון ובצדק".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

תגובתו של אביו של ארלינג הולאנד לזכייה של מסי

גם בתקשורת הספרדית זעמו על ההחלטה לתת למסי את הפרס כשב"אס" כתבו: "זה חוסר כבוד לכדורגל. אתה לא יכול להאמין שמסי היה הטוב ביותר בעולם בשנה החולפת".

מסי מצדו הצביע במקום הראשון עם הרבה פרגון לארלינג הולאנד, לקיליאן אמבפה, חברו לשעבר בפ.ס.ז', במקום השני וחוליאן אלברס במקום השלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully