וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "מאמין שקולסון ישחק בדרבי", ניבו: "כרגע אני מרגיש בטוח"

עודכן לאחרונה: 15.1.2024 / 23:13

מאמן מכבי תל אביב אחרי הניצחון על הפועל עפולה: "הוא לא הגיע ארצה מסיבות אישיות, אין דרמה". הסנטר: "טוב לחזור לישראל"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 15.1/ספורט1

מכבי תל אביב שמטה יתרון של 24 נקודות ביום שישי בבלגרד והפסידה לפרטיזן, נחלה את אחד ההפסדים הכואבים בתולדותיה לאור היתרון העצום שהשיגה כבר ברבע השני. הערב (שני) היא שבה לליגת העל, עם מרבית שחקניה הזרים ולא התקשתה לנצח 83:97 את הפועל עפולה.

ג'וש ניבו, שחזר ארצה, אמר מיד אחרי המשחק: "אנחנו מרגישים טוב לחזור לשחק בישראל, לפגוש חלק מהאוהדים ולשחק בליגה. זה דבר טוב עבורנו. אני נהנה לשחק עם תמיר בלאט, הוא רכז נהדר שעושה לי את החיים קלים יותר".

על הגעתו לישראל הוסיף: "שוחחנו על המצב הביטחוני ולא הרגשנו בטוח לחזור באותם רגעים, אבל דיברו איתנו, נפגשנו עם ההנהלה, הסבירו לנו את המצב והגענו לפתרון. אני בהחלט מרגיש בטוח כרגע ורואה שהסיטואציה נרגעת. אנחנו יודעים כמה הדרבי חשוב לאוהדים שלנו, זה המשחק הכי גדול של העונה ואנחנו מצפים למפגש ורוצים לשחק".

ג'וש ניבו, מכבי תל אביב. דני מרון
"מרגיש בטוח". ג'וש ניבו/דני מרון

לדבריו הוסיף מאמנו עודד קטש: "נחמד לישראל ולשחק. היה משחק טוב ומגיע קרדיט גם להפועל עפולה. ככל שנהיה כולנו ביחד זה יעזור לקבוצה, בונזי קולסון יגיע לארץ גם כן, הוא לא הגיע כרגע מסיבות אישיות. אין דרמות, החלטנו אחרי שיחות אישיות שהוא יישאר שם ואני מאמין שהוא ישחק בדרבי".

על הרוטציה שהתקצרה לאחרונה אמר קטש: "אני חושב שחוסר המשחקים פגע בהם מבחינת להיכנס לקצב וללמוד את מה שאנחנו רוצים לעשות. עכשיו הם יקבלו יותר הזדמנויות, זו הסיבה שהם כאן. אנחנו לא מתאמנים בצורה אופטימלית, אבל בהרבה מאוד משחקים יכולים לעשות יותר טוב ואני מקווה שיותר משחקים יעזרו לנו".

לסיום אמר קטש לקראת הדרבי בשבת: "דרבי זה תמיד משחק מעניין והפועל תל אביב קבוצה טובה. אם אנחנו עדיפים עליהם? נצטרך להוכיח את זה, העונה זה עוד לא קרה".

מן העבר השני, המאמן המנוצח רועי פרל מאמן סיכם מהצד שלו: "לקבל 97 נקודות זה הרבה מכל קבוצה. בחצי השני קצת הורדנו את כמות הנקודות שספגנו, אבל זה לא פשוט לשחק נגד קבוצה ברמה גבוהה כמו מכבי תל אביב. היה לנו לא פשוט ורואים את זה בתוצאה. מה היה הכי הקשה? קשה לשים את האצבע על דבר אחד, בעיקר קשה להתמודד עם השטף. צריך לשים את הדברים בפרופורציות כי פגשנו את מכבי תל אביב, אבל אני כן חושב שהיינו צריכים לשחק ביותר אגרסיביות ולהאמין ואולי היינו קרובים יותר. לא יודע אם הפועל עפולה תתחזק בקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully