וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום חג? וושינגטון הפסידה בבית לדטרויט החלשה, 12 נקודות לאבדיה

עודכן לאחרונה: 16.1.2024 / 0:23

הוויזארדס נכנעו 129:117 ביום מרטין לותר קינג, אבדיה וחבריו שוב אכזבו ואיפשרו לפיסטונס להשיג ניצחון רביעי העונה. קוזמה הורחק. אלק ברקס בלט עם 32

וושינגטון המשיכה הערב (שני) את העונה המאכזבת שלה, כאשר נכנעה בבית לקבוצה הכי חלשה בליגה, 129:117 לדטרויט. יום מרטין לותר קינג הוא יום חגיגי ב-NBA, אבל הוויזארדס לא ניצלו את האירוע המיוחד כדי להתעלות, בניסיון להשיג ניצחון שני העונה על הפיסטונס, ואחרי הניצחון המרשים על אטלנטה במשחק הקודם, חזרו לסורם.

דני אבדיה קיווה גם הוא להמשיך בכושרו החיובי, אבל הישראלי הסתפק ב-12 נקודות, וקבוצתו וושינגטון ירדה למאזן 32:7 בעוד דטרויט רשמה ניצחון רביעי בלבד העונה ושיפרה את המאזן ל-36:4 אחרי שקטעה רצף של שבעה הפסדים.

טיוס ג'ונס, וושינגטון וויזארדס מול דטרויט. Patrick Smith, GettyImages
פתח מצוין, והורד לספסל. אבדיה/GettyImages, Patrick Smith

אבדיה - שקלע בממוצע 17.4 נקודות בחמשת המשחקים שלפני הערב - פתח מצוין וקלע 8 נקודות כבר בדקות הראשונות, אבל מאז קרטע כמו כל חבריו והוסיף רק עוד 4 עד לסיום. הישראלי סיים עם 4 מ-8 מהשדה (1 מ-2 מהשלוש, 3 מ-4 מהעונשין), רק 2 ריבאונדים, 4 אסיסטים ו-3 איבודים (2 חסימות). אבדיה אומנם סיים עם מאזן הפלוס/מנוס הכי טוב מבין שחקני החמישייה (2-) אבל ספק אם זה מנחם אותו. הוא נפצע במהלך המחצית השנייה באצבע, ירד לטיפול, חזר עם אצבע חבושה, אבל לא הציל את קבוצתו מההפסד המביך.

טיוס ג'ונס קלע 22 לוויזארדס, בעוד מנגד אלק ברקס בלט עם 34 לפיסטונס, כולל 8 מ-12 מהשלוש. קייל קוזמה הורחק בסיום.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס מול דטרויט. רויטרס
התחיל חזק, ונעצר. אבדיה/רויטרס

מהלך המשחק

רבע 1

דני אבדיה פתח בחמישייה והחל נהדר, וקלע את כל 8 הנקודות הראשונות של קבוצתו (!), כולל דאנק מצוין, אבל דטרויט רשמה ריצת 0:10 וכשהיא ביתרון 8:14 וושינגטון הזעיקה פסק זמן. אבדיה משום מה ירד לספסל, ואחרי 7 החטאות רצופות של חבריו, טיוס ג'ונס הפך לשחקן הראשון של הוויזארדס שעולה על הלוח. הרבע הסתיים ביתרון 22:29 לפיסטונס, כשאבדיה רשם בו הכי מעט דקות מבין שחקני החמישייה.

רבע 2

בעוד קוזמה מרבה להחטיא, שחקני הספסל לאנדרי שאמט ופטריק בולדווין בלטו במדי הוויזארדס, שהצליחו למחוק את הפיגור עם ריצת 5:18 ולעלות ליתרון. טיוס ג'ונס המשיך לצלוף מעבר לקשת, והעניק למארחת יתרון 55:60, אבל דטרויט סיימה את הרבע השני בריצת 2:10 וירדה להפסקה ביתרון 62:63 כאשר אלק ברקס בולט עם 20 נקודות עבור הפיסטונס, כולל 6 מ-9 מהשלוש.

רבע 3

הפיסטונס המשיכו לשמור על ההובלה ועלו ל-71:76, אבל וושינגטון רשמה ריצת 0:7 כדי להפוך, כשאבדיה קולע מהקו שתיים ומשיג נקודות ראשונות מפתיחת הרבע הראשון. עם זאת, הפיסטונס שבו להשתלט על המשחק וסיימו את הרבע בריצת 4:14 כדי לעלות לרבע האחרון ביתרון 87:94.

רבע 4

דניאל גאפורד ספג מכה בראשו והוויזארדס הודיעו שלא יחזור, דני אבדיה נפגע באצבעו וגם הוא ירד לספסל, והפיסטונס פתחו את הרבע מצוין ועלו ליתרון 99:110, כשמאמן וושינגטון הזעיק עוד טיים אאוט. אחרי דקות ארוכות אבדיה חזר למגרש, כשהאגודל שלו נחבשה. קוזמה מחא כפיים לשופטים והורחק, ולמעשה וושינגטון ויתרה על המשחק ואיפשרה לאורחים להגדיל את היתרון הדו ספרתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully