וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלתה לטופ 16: הפועל חולון ניצחה 72:78 את אוסטנד

סמית' (28 נק' ו-9 ריב') והאריס (16 נק', 5 ריב' ו-8 אס') הובילו את הסגולים לשלב הבא בליגת האלופות במשחק השלישי והמכריע בפלייאין

הפועל חולון הסתבכה במשחק 2 בסדרת הפלייאין עם אוסטנד בהפסד דו ספרתי, אבל הערב (שלישי) הצליחה במשימה שלה עם ניצחון 72:78 במשחק מספר 3 בסדדרה ועלייה לשלב הטופ 16 של ליגת האלופות של פיב"א, בעיקר בזכות יכולת נהדרת של ג'סטין סמית' בדקות הסיום.

שחקניו של עמית שרף פתחו טוב יותר עם ריצת 4:12 בהובלת סי ג'יי האריס (16 נק', 5 ריב' ו-8 אס') ודאנדרה ברנס (10 נק' ו-6 אס') שקבעו 14:24 בתום הרבע הראשון. פייר ז'יל (13 נק') עלה לוהט לרבע השני כשצימק את ההפרש ל-2 בלבד יחד עם ז'ין סאלומו (9 נק'), אבל ג'סטין סמית' סייע לחולון לרדת בהפסקה ביתרון 32:38. הרבע השלישי היה בסימן דמיאן ג'פרסון שהוביל עם 23 נק' ו-5 ריב' את האורחת לריצת 2:11 ויתרון 13 הנקודות ירד לנקודה בלבד, עד שדרו קרופורד (6 נק') סחט סל ועבירה וקבע 51:55 בתום הרבע השלישי. דקות ההכרעה היו שייכות לסמית' (28 נק' ו-9 ריב') בערב עצום מבחינתו אחרי שהוביל שתי ריצות, כשהשנייה עם 4:16 סגרה את הסיפור והעניקה לחולון את הכרטיס לשלב הבא במפעל.

חולון תשתבץ בבית 12 לצד א.א.ק אתונה, פרומיתאס ומורסיה, ותצא כבר בשבוע הבא למשחק חוץ קשה בספרד. מסיבות כלכליות ולוגיסטיות, החליטו בחולון להפוך את סומבטהיי לבית החלופי שלהם באופן קבוע, ולא לחזור לריגה - שבה אירחו בשלב הראשון.


קלעו להפועל חולון: ג'סטין סמית' (9 ריב') 28, סי ג'יי האריס (5 ריב' ו-8 אס') 16, דאנדרה ברנס (6 אס') 10, נתנאל ארצי, דרו קרופורד ושון דאוסון 6 כ"א, יותם חנוכי (6 ריב') והאנס ואנוויין (5 ריב') 3 כ"א. שחר עמיר שותף ולא קלע.

שון דאוסון, הפועל חולון. דני מרון
בשלב הבא באירופה. דאוסון/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1

עמית שרף העלה בחמישייה את נתנאל ארצי, ג'סטין סמית', סי ג'יי האריס, יותם חנוכי ודאנדרה ברנס. האריס בלט כבר מהפתיחה והעניק יתרון דו ספרתי מוקדם לחולוניה. סל מחוץ לקשת של דרו קרופורד הגדילה את היתרון של הסגולים, ברנס הוסיף נקודות בלייאפ לפני שפייר ז'יל צלף מהשלוש והוריד ל-10 עם 14:24 לחולון בתום הרבע הראשון.

רבע 2

תאס וז'יל מהשלוש הורידו את ההפרש ל-5, ז'ין סאלומו המשיך לצמצם עד שסמית' עצר את הריצה הבלגית. ברנס המשיך להיות בולט בצבע, אך חאליל אחמד וחבריו הורידו את ההפרש ל-2 בלבד עם 3 דקות לסיום הרבע השני. האריס קלע שלשה חשובה, האנס ואנוויין הוסיף מהקו וארצי קלע בעצמו כשחולון הצליחה לחזור לעצמה עם 32:38 בהפסקה.

סי ג'יי האריס הפועל חולון. פיב"א אתר רשמי, אתר רשמי
דקות סיום נהדרות. האריס/אתר רשמי, פיב"א אתר רשמי

רבע 3

סמית' פתח את הרבע השלישי עם 4 נקודות מהירות שגרמו לאוסטנד לקרוא לפסק זמן. שלשה של דמיאן ג'פרסון עצר את הדהירה הסגולה, סמית' ענה עם עוד 4 נקודות ששמרו על היתרון הדו ספרתי. ז'יל הוביל ריצת 2:11 שהורידה את ההפרש לנקודה בלבד. קרופורד סחט סל ועבירה שנתנו מרווח לנשימה עבור שרף וחולון ירדה ביתרון 51:55 לקראת הרבע המכריע.

רבע 4

אחמד העלה את אוסטנד ליתרון ראשון במשחק בריצת 0:7. סמית' חזר עם סל ועבירה שהחזירו את המומנטום לצד הסגול ועוד הטבעה שלו קבעה 60:64 עם פסק זמן של הבלגים. הריצה של חולון המשיכה עם סמית' שקבע 2:10. דאוסון והאריס קבעו יתרון 7 לזכות המארחת 3 דקות לסיום עם מומנטום נהדר על הכרטיס לטופ 16. דאוסון הוסיף עוד לייאפ שהעניק יתרון דו ספרתי ופסק זמן בלגי בריצת 4:16 מרשימה של חולון. גם ניסיונות אחרונים של אוסטנד לשוב למשחק לא הצליחו וחולון סיימה עם הכרטיס לטופ 16 עם 72:78.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully