וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא זרה לליגה: מכבי תל אביב ניצחה 83:97 את הפועל עפולה

לראשונה עם חמישה זרים העונה, האלופה התאוששה מההפסד לפרטיזן בלגרד בניצחון על העולה החדשה. קליבלנד בלט עם 15 נק'

תקציר: מורסיה - ריאל מדריד 61:73/ספורט1

איבוד יתרון 24 הנקודות לפרטיזן בלגרד ביום שישי היה כואב במיוחד באחד ההפסדים המשפילים של מכבי תל אביב בשנים האחרונות, אבל הערב (שני) שחקניו של עודד קטש חזרו לזירה הישראלית ובמחזור השביעי של ליגת העל ניצחו 83:97 את הפועל עפולה בניצחון השני ברציפות במסגרת המקומית.

ג'וש ניבו (13 נק' ו-5 ריב') פתח נהדר את המשחק עם יתרון מוקדם של האורחת, כשמנגד מרסלוס ארלינגטון (23 נק' ו-5 ריב') בלט בצד של עפולה עם 21:24 לכחולים. הרבע השני היה כולו של מכבי עם ווייד בולדווין (8 נק' ו-8 אס') וג'יימס ווב (11 נק') שהובילו ריצת 2:20 וההפרש גדל לדו ספרתי עם 47:57 בהפסקה. למרות שקסיוס סטנלי (10 נק') הצליח כבר להוריד את היתרון של האורחת ל-6 בלבד, רפי מנקו (10 נק') ואנטוניוס קליבלנד (15 נק') בלטו והגדילו מחדש את היתרון לדו ספרתי עם 66:81 ברבע השלישי. תמיר בלאט (11 נק' ו-9 אס') הצטרף לרשימת הקלעים בספרות כפולות שעמד על חמישה שחקנים כאלה במכבי עם ניצחון שלישי העונה בליגה.

קלעו להפועל עפולה: מרסלוס ארלינגטון 23, לוקאס גולדנברג 14, ספנסר וייס (7 אס') 11, קסיוס סטנלי 10, זאק סמית' (5 ריב') 9, נועם אביבי 8, קמרון שלטון (9 ריב') 5, מוריאל לוטאטי 3. ניר שפר ורפאל מסילתי שותפו ולא קלעו.

קלעו למכבי תל אביב: אנטוניוס קליבלנד (6/7 מהשדה) 15, ג'וש ניבו (5 ריב') 13, ג'יימס ווב ותמיר בלאט (9 אס') 11 כ"א, רפי מנקו 10, רומן סורקין 9, חסיאל ריברו (10 ריב') ו-ווייד בולדווין (8 אס') 8 כ"א, ג'ון דיברתולומאו 7, עומר מאייר 3, ג'ייק כהן 2.

ג'וש ניבו, שחקן מכבי תל אביב. Dragan Tesic and Djordje Kostic, אתר רשמי
חזרו לארץ עם ניצחון שלישי העונה. ניבו/אתר רשמי, Dragan Tesic and Djordje Kostic

מהלך המשחק

רבע 1

הפועל עפולה עלתה בחמישייה עם מרסלוס ארלינגטון, זאק סמית', ספנסר וייס, קסיוס סטנלי וקמרון שלטון. מכבי תל אביב עם ווייד בולדווין, ג'ייק כהן, רפי מנקו, תמיר בלאט וג'וש ניבו שקלע את הנקודות הראשונות מהקו. נקודות של סמית' קבעו 4:8 לעפולה, אבל מנקו קלע מהשלוש והעביר את היתרון לצד הכחול. נקודות של בולדווין ובלאט הגדילו את ההפרש של האורחת כשסל ועבירה של ניבו הביאו את מכבי ל-14:20. ארלינגטון המשיך במומנטום מהפתיחה ועם שלשה צימק לנקודה בלבד, אבל חסיאל ריברו קלע מתחת לטבעת וקבע 21:24 למכבי.

רבע 2

ריברו וסורקין המשיכו לנצל את הדומיננטיות בצבע מול עפולה, לוקאס גולדנברג ענה עם שלשה וג'ון דיברתולומאו הגיב עם אחת משלו. סורקין הוסיף פעמיים מהקו, וייס דייק מחוץ לקשת ושלטון הוסיף שלשה משלו ויתרון לעפולה שנמחק מהר עם עוד אחת של ג'יימס ווב. ווב המשיך לחגוג עם הטבעה בריבאונד הגנה לא טוב של המארחת ועוד שלשה שהגדילה את היתרון ל-6. בולדווין הוסיף עוד 4 נקודות וקבע ריצת 2:20 שהגדילה את ההפרש לדו ספרתי. גולדנברג מעט הוריד את היתרון של האורחת עם 47:57 למכבי בהפסקה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקן מכבי תל אביב ג'יימס ווב. Djordje Kostic, Dragan Tesic, אתר רשמי
רבע שני גדול. ווב/אתר רשמי, Djordje Kostic, Dragan Tesic

רבע 3

סטנלי להט בפתיחת הרבע השלישי ושלשה שלו הורידה את ההפרש ל-6 בלבד. אנטוניוס קליבלנד וניבו הגיבו להחזיר את היתרון לדו ספרתי, מנקו הוסיף נקודות מהשלוש והיתרון של מכבי המשיך לצמוח. ארלינגטון סייע לעפולה לחזור מעט לעניינים, אבל הקפטן בכחול, דיברתולומאו, בדקות טובות הגדיל את ההפרש ל-15 עם 66:81 למכבי לקראת הרבע האחרון.

רבע 4

ניבו פתח את הרבע עם הטבעה, בלאט נוסיף שלשה שהגדילה את היתרון ל-16 ועפולה נראתה אובדת עצות. ארלינגטון החזיר את הצבע ללחיים עם שלשה משלו, קליבלנד ענה עם נקודות מהקו והיתרון הגיע ל-18. נועם אביבי סייע לקאמבק קצר שקירב את עפולה לאורחת, אבל קליבלנד שסיים כקלע המצטיין חתם עם 83:97 בסיום למכבי תל אביב.

דן שמיר, מאמן בני הרצליה. ברני ארדוב
ניצחון חשוב לאורחת. שמיר/ברני ארדוב

עירוני קרית אתא - בני הרצליה 87:74

הפתעת העונה עירוני קרית אתא נעצרה ביום שישי בנס ציונה והערב ספגה הפסד שני ברציפות ורביעי בעשרת משחקיה העונה, כאשר נכנעה 87:74 לבני הרצליה, שמצדה אחרי שני הפסדים רצופים יצאה מהמאזן השלילי ל-4:4. זהו גם ניצחון יוקרתי מצד הרצליה, אם לוקחים בחשבון שבכל 12 המפגשים הקודמים בין הקבוצות אי פעם בליגת ווינר סל, רק אחד הסתיים בניצחון חוץ - גם אז בני הרצליה ניצחה בקרית אתא, זה קרה אי שם בנובמבר 2002.

אחרי מחצית ראשונה צמודה, קרית אתא השלימה מהפך ועלתה ליתרון ברבע השלישי בזכות רבע הגנתי מצוין שבו השאירה את יריבתה על 12 נקודות בלבד, אבל ברבע האחרון הייתה זו הרצליה שהידקה את ההגנה ולא איפשרה למארחת לעלות על הלוח, קלעה 33 נקודות בצד השני וכך הכריעה את ההתמודדות.

ג'יימס בייטמון קלע 25 נקודות, אמין סטיבנס תרם 15 נקודות וקטף 10 כדורים חוזרים ואקיה פרואיט הןסיף 15 נקודות גם כן לזכות קרית אתא, אבל זה לא הספיק מול מרכוס קאר שהצטיין הודות ל-33 נקודות (9 מ-17 מהשדה, 3 מ-6 לשלוש), איתן בורג קלע 15 וחילק 6 אסיסטים, טיילר סטון תרם 11 וניקוד דו ספרתי רשם גם רג'י לינץ' שסיים עם 10 נקודות והוסיף שלוש חסימות. פרדי בורדון קלע 9 נקודות ומסר 5 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully