וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומאס מולר: "הולאנד? הארי קיין הוא החלוץ הטוב בעולם"

עודכן לאחרונה: 15.1.2024 / 14:51

שחקן באיירן מינכן פרגן לחברו להתקפה: "הוא מבין כל כך טוב את המשחק". האנגלי: "לא יכולתי לדמיין פתיחה טובה יותר"

תקציר: באיירן מינכן - הופנהיים 0:3/ספורט1

גם בחלומותיו הוורודים ביותר, ספק אם הארי קיין תיאר שכך תיראה פתיחת העונה שלו בבאיירן מינכן. ב-23 משחקים בכל המסגרות העונה סיפק החלוץ 26 שערים ו-8 בישולים, ונראה כאילו הוא נמצא באלופת גרמניה כבר עשור.

היום (שני) זכה כוכב נבחרת אנגליה לפרגון גדול מחברו להתקפה תומאס מולר, שאמר: "הוא החלוץ הטוב בעולם. מי עוד בתחרות? ארלינג הולאנד כמובן נהדר, אבל הם שחקנים מאוד שונים. מבחינתי, הארי נמצא בטופ. הוא שחקן טהור, מבין כל כך טוב את המשחק. הוא תמיד יודע איפה השטחים המסוכנים, תמיד יודע מה שחקנים אחרים הולכים לעשות. הוא לא סתם מוסר מנקודה א' לב', תמיד יש רעיון כלשהו מאחורי זה".

מולר הוסיף ואמר: "אני לא יודע אם מישהו רשם עונת בכורה כל כך טובה כמו הארי. אני לא מדבר רק על המספרים, אלא גם על ההשפעה שלו על המועדון. הוא כובש כמעט מדי משחק, וגם אם לא, הוא תמיד עושה את העבודה שלו".

הארי קיין לצד תומאס מולר באיירן מינכן. GettyImages
השתלב באופן מושלם. קיין עם מולר/GettyImages

גם קיין עצמו התראיין היום והתייחס לחצי העונה הנהדרת שלו: "אני מרוצה מאוד. לא ממש ידעתי למה לצפות, אבל זה נהדר. כולם תומכים בי ולא יכולתי לדמיין התחלה טובה יותר. אנחנו אחת מ-3-4 הפייבוריטיות לזכות בליגת האלופות, אבל לא בכל שנה הקבוצה הטובה ביותר זוכה. אני מקווה שניראה טוב נגד לאציו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully