וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגין "התפרצות אוהדים לדשא": מכבי תל אביב תעמוד לדין

15.1.2024 / 16:31

נגד הצהובים עומד עונש על תנאי על עבירה דומה בעונה שעברה, אך במועדון מדגישים: "זה מקסימום חמישה אוהדים שירדו לדבר עם זהבי". הדיון - ביום רביעי

תקציר: בני ריינה - מכבי תל אביב 2:2/ספורט1

מספר אוהדים של מכבי תל אביב ירדו אמש (ראשון) בסיום המשחק מול בני ריינה לכר הדשא באצטדיון גרין, נבלמו מיד על ידי מאבטחים במקום - והוחזרו ליציע. עם זאת, מאחר שנגד הקבוצה עומד עונש על תנאי בשל פריצת אוהדים לכר הדשא במשחק נגד מ.ס. אשדוד בעונה שעברה, הוחלט להעמיד את מוליכת הטבלה לדין. הדיון בעניינם יתקיים ביום רביעי ב-16:00.

"אחד האוהדים ירד לכר הדשא והתחבק עם קפטן מכבי תל אביב", נכתב בדוח השיפוט, "מספר מאבחטים רצו לעברו על מנת להוציאו מכר הדשא ואז החלה מהומה קטנה עם עוד מספר אוהדים קטן שנכנסו לסייע לאוהד והתעמתו עם המאבטחים. כוחות המשטרה העלו את כולם ליציע באופן מיידי. ביציע נראו כוחות המשטרה מתעמתים עם מספר אוהדים על מנת להוציאם מהאצטדיון".

במכבי תל אביב טענו כי מדובר בחמישה אוהדים לכל היותר, שירדו אחרי שהמשחק הסתיים, כשהשחקנים כבר הגיעו לכיוון היציע, כדי לומר מספר מילים לערן זהבי. במועדון מדגישים שלא מדובר באירוע דומה למה שקרה בעונה שעברה.

גורם אמר: "זו לא פריצת אוהדים המונית. מדובר במספר אוהדים שירדו כדי להגיד דברים לזהבי ומיד חזרו ליציע ולא המקרה של העונה שעברה באשדוד. מקסימום חמישה אוהדים".

ערן זהבי מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
ערן זהבי/מאור אלקסלסי

כזכור, זהבי התעמת עם קומץ של אוהדים לאחר ההפסד 1:0 בידי מכבי חיפה בבלומפילד בשבוע שעבר.

מכבי תל אביב חיברה אתמול משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון בליגה, וראתה את הפער ממכבי חיפה, שרק לפני שבוע עמד על 10 נקודות, מצטמק ל-3 בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully