וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב חוזרת לליגה: "נחלק עומסים, רוצים לעבור בצורה חלקה"

עודכן לאחרונה: 15.1.2024 / 11:32

הצהובים יפגשו את הפועל עפולה (21:05) במשחקם הרביעי בלבד העונה, ולאחר מכן יחלו בסדרה ארוכה של משחקים: "רוצים לסיים את הסיבוב בין שלוש הראשונות". מכבי ביקרה בכיכר החטופים, סורקין: "רוצים שהסיוט ייגמר"

מחוץ לקווים, 14.1/עריכת וידאו: זיו שטיינר

מכבי תל אביב תחזור הערב (שני, 21:05) אל הפרקט בליגת העל בכדורסל כשתתארח באולם העירוני בעפולה אצל הפועל עפולה המקומית. עבור מכבי זה משחק הליגה הרביעי בלבד העונה, כשבתקופה הקרובה צפויים הצהובים לשחק סדרה ארוכה של משחקי ליגה כשעל פי התכנון, עד לפגרת הנבחרת אמורים הצהובים להשלים את כל משחקי הסיבוב הראשון, תשעה במספר, כשהדרבי במוצאי שבת הוא במסגרת הסיבוב השני.

הצהובים ערכו אתמול אימון ראשון בהיכל מנורה מאז ה-25 בדצמבר, כשלוויד בולדווין היה זה אימון ראשון מאז ספטמבר בהיכל המקומי. לורנזו בראון שנמצא בארץ ולא נרשם למשחק, לא התאמן ומקבל מנוחה, ואילו בונזי קולסון עדיין נמצא בבלגרד ובמכבי מקווים כי יחזור איתם מהמשחק ביוון ביום שישי לקראת צמד המשחקים במוצאי שבת נגד הפועל תל אביב וביום שני נגד עירוני קרית אתא.

"יש לנו משימה לא פשוטה עם עומס של משחקים לתפוס את אחד משלושת המקומות הראשונים בסיבוב הראשון", סיפרו במועדון, "איבדנו משחק אחד נגד הפועל חיפה עם כל הסיטואציה שנוצרה שם. כעת אנחנו מרוכזים כולנו בלהשיג ניצחונות, וכמה שיותר. נחלק את העומסים בין שחקני הסגל, אבל המטרות זה לעבור את המשחקים בצורה חלקה ומשכנעת".

שחקן מכבי תל אביב ווייד בולדווין. Dragan Tesic, אתר רשמי
אימון ראשון בארץ מאז ספטמבר. בולדווין/אתר רשמי, Dragan Tesic

אתמול ביקרו שחקני הקבוצה רפי מנקו ורומן סורקין בכיכר החטופים בתל אביב ביחד עם סמנכ"ל השיווק דורון ג'מצ'י והמנכ"ל עדלי מרכוס. במקום ישנו גם את מיצג המנהרה, בו ביקרה המשלחת שגם נפגשה עם משפחות החטופים ושמעה את סיפוריהם מגוף ראשון.

"קשה לתאר את זה, אני הלכתי פה שתי דקות את כל המנהרה הזו, להיות שם תקופה כזו ארוכה זו מציאות בלתי נתפסת, זה משהו שאי אפשר לדמיין בסיוטים הכי רעים. הלב שלנו, של כולנו של משפחת מכבי תל אביב וגם כל עם ישראל איתם ואנחנו רק רוצים שהסיוט הזה ייגמר והם יחזרו הביתה, אני חושב שזה הדבר הכי חשוב כרגע, פשוט אין מילים", אמר סורקין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully