וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב נופלת מהרגליים: "לא ישנים בלילות, זה לא נורמלי"

15.1.2024 / 9:26

אחרי שגברו על עירוני רמת גן בזכות הצגה של הישראלים, האדומים כבר המריאו לבלגרד לקראת המשחק החשוב מול פריז. גינת על טימור וזלמנסון: "ההבנה בינינו עיוורת". מחמאות לקאמינגס

מחוץ לקווים, 14.1/עריכת וידאו: זיו שטיינר

הפועל תל אביב חזרה אמש (ראשון) למסלול הניצחונות עם 80:93 קשה מאוד על עירוני רמת גן במסגרת המחזור השביעי בליגת העל. האדומים שמרו על המקום הראשון בטבלה ושיפרו את מאזנם לשישה ניצחונות לעומת הפסד אחד, ומשחק הליגה הבא שלהם יהיה דרבי נגד מכבי תל אביב במוצאי השבת הקרובה.

סגנית האלופה הופיעה למשחק בסגל חסר, עם לא פחות מארבעה זרים פצועים. אם לא די בכך, אז קסבייר מנפורד ודז וולס תרמו ביחד 3 נקודות ביום נורא, אז בהיעדרם נכנסו לתפקיד המובילים הישראלים תומר גינת, עידן זלמנסון ובר טימור שקלעו ביחד 60 נקודות, והפועל תל אביב קיבלה תרומה יפה מאוד גם מהגארד וויל קאמינגס שקלע 17 נקודות וזכה למחמאות.

"זה טבעי בכדורסל שיש כל כך הרבה פצועים, שאנשים צריכים למלא את החלל", אמר גינת בסיום, "הקלישאה שאין ואקום בספורט נכונה, שלושתנו שחקנים חשובים בקבוצה, שמח שהיה לנו משחק טוב. יש בינינו הבנה עיוורת".

ג'יי פי טוקוטו מכבי עירוני רמת גן מול תומר גינת הפועל תל אביב. שקד אבן, באדיבות מכבי עירוני רמת גן, אתר רשמי
אחרי משחק מצוין, לילה בלי שינה. גינת מול טוקוטו/אתר רשמי, שקד אבן, באדיבות מכבי עירוני רמת גן

הפועל תל אביב כבר המריאה הבוקר בטיסה ישירה לבלגרד לקראת המשחק החשוב נגד פריז באסקטבול הצרפתית, מוליכת בית א' ביורוקאפ. ניצחון עליה יקרב את האדומים להבטחת המקום השני בבית, בעוד שהפסד יסבך אותם כיוון שלונדון ליונס נושפת בעורפם. בקבוצה סיפרו אמש על התנאים הקשים והטיסות הלא פשוטות שהם עוברים: "אנחנו לא ישנים בלילות, נופלים מהרגליים", אמר אחד השחקנים ביציאה מאולם זיסמן ברמת גן, "נישן היום שלוש-ארבע שעות, וב-4:00 בבוקר נקום בדרך לשדה. זה לא נורמלי".

"פריז היא אתגר גדול מאוד, היא קבוצה מצוינת, בפעם הקודמת שהתמודדנו איתם היה לנו מאוד קשה", סיפר גינת לקראת המשחק הבא. "אנחנו יותר מוכנים, יותר מכירים אותם, יש לנו שלושה ימים לעשות הכנות. זה משחק חשוב בשבילנו, לסים במקום הראשון או השני זה אחד המטרות המרכזיות שלנו העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully