וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היינו שווים ניצחון על מכבי תל אביב": תחושות מעורבות בבני ריינה

עודכן לאחרונה: 15.1.2024 / 9:42

רצף ההפסדים נעצר, אך בקבוצה התאכזבו מאיבוד היתרון הכפול. בסול פרגן למימר והשחקנים, מחמאות לחוטבא וג'אבר, חדרה דורשת סכומים גדולים על בוראר

תקציר: בני ריינה - מכבי תל אביב 2:2/ספורט1

בבני ריינה קיבלו ברגשות מעורבים את ה-2:2 הביתי עם מכבי תל אביב אמש (ראשון). מצד אחד קטעה הקבוצה רצף של ארבעה הפסדים והצליחה לצבור נקודה חשובה, אך מנגד, התחושה הבולטת יותר היתה אכזבה מכך שהניצחון לא הושג בסופו של דבר.

גם הבעלים סעיד בסול שנשאל בסיום מה דעתו על התוצאה ענה בצורה חד משמעית: "תחושה של אכזבה, אנחנו מאוד מאוד מאוכזבים מהתיקו וזה אומר הכל". גם בקרב השחקנים חשו כך, ואחד מהם אף אמר: "היינו שווים ניצחון מול מכבי וחבל שלא שמרנו פעמיים על היתרון שלנו". בסול נכנס בסיום המשחק לחדר ההלבשה והחמיא גם למאמן שרון מימר על הכנה טקטית מוצלחת וגם לכל השחקנים שלו, על משחק ההקרבה והעמידה הטקטית הכמעט מושלמת. הצהובים של רובי קין לא הגיעו למצבי הבקעה טובים, למעט שני השערים שכבשו.

לא מעט שחקנים בריינה קיבלו אמש מחמאות על משחקם, בין היתר צמד המגנים שהצליחו לשתק את משחק האגפים של מכבי תל אביב - נאאל חוטבא הוותיק ועבדאללה ג'אבר, שגם הבקיע את שערו הראשון העונה. רועי שוקרני היה טוב מאוד במרכז המגרש ומעל כולם בלט פרדי ורגאס, שנראה מצוין בחלק הקדמי של הקישור.

שחקני מכבי בני ריינה חוגגים. מאור אלקסלסי
פספסו ניצחון יוקרתי. שחקני ריינה/מאור אלקסלסי

בריינה מצהירים כל הזמן שהמטרה המרכזית היא עדיין להבטיח את ההישארות, אולם ככל שהמחזורים חולפים, מבינים בקבוצה שאפשר להשתחל גם לתוך הפלייאוף העליון, אם קצב צבירת הנקודות ימשיך כמו בסיבוב הראשון. בקבוצה ינסו לצרף כעת לפחות שני שחקנים נוספים כדי לעבות את הסגל הדליל מאוד שעומד לרשותו של המאמן מימר. בריינה היו שמחים לצרף את הקשר סמי בוראר מהפועל חדרה, אך הסכומים שקבוצתו דורשת עבורו מטרפדים בשלב זה את העסקה.

  • עוד באותו נושא:
  • בני ריינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully