וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזיזו להם את הגבינה: דאלאס נוצחה על ידי גרין ביי והודחה מהפלייאוף

רצף 16 ניצחונות הבית של הקאובויס נקטע דווקא במשחק החשוב מכולם, כשהצ'יזהדס מגרין ביי ניצחו 32:48 ועלו לשלב הבא בפלייאוף. 23:24 דרמטי לדטרויט על הראמס

שחקן גרין ביי פאקרס דונטייביון וויקס חוגג טאצ'דאון נגד דאלאס. Richard Rodriguez, GettyImages
שחקן גרין ביי פאקרס דונטייביון וויקס חוגג טאצ'דאון נגד דאלאס/GettyImages, Richard Rodriguez

משחקי הפלייאוף ב-NFL נמשכו הלילה. לאחר שהמשחק בבפאלו נדחה, נפגשו דאלאס וגרין ביי. לקאובויס היו ציפיות להמשיך את רצף 16 ניצחונות הבית שלהם, אבל לפאקרס היו תוכניות אחרות והם ניצחו 32:48 לאחר תצוגת תכלית של ג'ורדן לאב וארון ג'ונס. דטרויט ניצחה באופן דרמטי את לוס אנג'לס ראמס 23:24.

דאלאס - גרין ביי 48:32

הפאקרס הגיעו לטקסס עם סיכוי מאוד נמוך. מעולם בהיסטוריה הקצרה של השיטה החדשה לא ניצחה המדורגת 7 בווויילד קארד, אבל לג'ורדן לאב וארון ג'ונס היו תוכניות משלהם. השניים הלמו בקאובויס ועלו ל-0:27 מדהים לקראת ההפסקה, כשהם מוציאים את העוקץ מדאק פרסקוט ודאלאס. הקאובויס ניסו לחזור למשחק, אבל טאצ'דאון של ג'ונס לאחר ההפסקה העלה ל-10:34 וסגר עניין. גרין ביי כבר הייתה ביתרון 16:48, וכל שנותר לקאובויס הוא לצמק. המדורגת 2 מחוץ למפעל.

272 יארד ושלושה טאצ'ים ללאב, 118 יארד ושלושער לג'ונס, 151 יארד וטאצ'דאון באוויר לרומיאו דובס בגרין ביי. בקאובויס, פרסקוט סיים עם 403 יארד, שלושה טאצ'ים ושני איבודים, שאחד מהם, בשלהי הרבע השני, הפך לטאצ'דאון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

דטרויט - לוס אנג'לס ראמס 23:24

לראשונה מזה 32 שנה הליונס עם ניצחון בפלייאוף. ג'רד גוף רשם 277 יארד וטאצ'דאון והוביל את דטרויט לניצחון מול קהל ביתי רעב ומשולהב, כשמנגד האקס מת'יו סטאפורד מסיים עם 367 יארד ושני טאצ'ים, שלא הספיקו. הליונס כבר היו ביתרון 10:21, לוס אנג'לס צימקה ל-21:17 וכאן התנהל קרב חפירות של שערי שדה. בפיגור 24:20 האורחים צימקו עם שער שדה נוסף, אבל גוף שמר על היתרון והחזיק בכדור עד תום הזמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully