וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי התנצל והבטיח ש"בארסה תחזור", אנצ'לוטי: "ערב מיוחד"

הקטלאנים ביקשו סליחה מהאוהדים אחרי 4:1 בגמר הסופר קופה, האיטלקי כבר חושב על התואר ה-12 בריאל מדריד. פרס התייחס לאמבפה

תקציר סופרקופה ספרדי: ריאל מדריד - ברצלונה 1:4/ספורט1

כמו בכל חלון העברות, הפרק התורן בסאגת קיליאן אמבפה מייצר את מרבית הרעש סביב ריאל מדריד. אבל גם בלעדיו, הפערים בין הבלאנקוס לברצלונה בצמרת הכדורגל הספרדי רק צומחים, והלילה (ראשון) קיבלנו חותמת נוספת לכך עם 1:4 מפלצתי של ריאל על בארסה בדרך לזכייה מספר 13 בסופר קופה. גם במהלך החגיגות הוזכר שמו של אמבפה, אבל למדריד יש כוכב ענק על העמדה שלו וזהו ויניסיוס ג'וניור, שהפגיז שלושער לרשת היריבה המושבעת. הקטלאנים, מצדם, מלקקים את הפצעים ונואשים למצוא את הפתרון להפיכת העונה המסויטת הזו, מרובת הפציעות והתוצאות המאכזבות.

קרלו אנצ'לוטי השתווה לזינדין זידאן עם תואר 11 כמאמן ריאל מדריד, ורחוק כעת שלושה גביעים ממיגל מוניוס שזכה ביותר תארים מכל מאמן בהיסטוריה של הבלאנקוס: "אני שמח, אבל עכשיו צריך להיאבק על התואר ה-12. הגביע הזה פירושו שאנחנו בכושר טוב, נשים אותו בארון ונתקדם הלאה. זה היה ערב מיוחד, אבל בריאל מדריד יש הרבה כאלה. זה הכוח של המועדון הזה", אמר אנצ'לוטי בסיום.

על הגמר עצמו הוסיף: "היה לנו קשה מאוד, התוצאה גבוהה מדי יחסית לאיך שברצלונה שיחקה. ב-1:3 היה משחק שווה כוחות, השער הרביעי גרם להם להרים ידיים".

הנשיא פלורנטינו פרס נשאל שוב על הצטרפות אפשרית של אמבפה, וענה: "זה לא היום לדבר על אמבפה, זה הרגע לברך את השחקנים שנמצאים כאן ולא להתעסק באלה של קבוצות אחרות".

ויניסיוס אחרי זכיית ריאל מדריד בסופר קופה. רויטרס
ויניסיוס חגג שלושער אדיר/רויטרס
נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס עם המאמן קרלו אנצ'לוטי. Yasser Bakhsh, GettyImages
עוד תואר ביחד. פרס ואנצ'לוטי/GettyImages, Yasser Bakhsh
פדרי, ברצלונה. Yasser Bakhsh, GettyImages
השפלה לברצלונה. פדרי/GettyImages, Yasser Bakhsh

בצד השני, לצ'אבי לא נותרה ברירה אלא לבקש סליחה: "היו לנו הרבה תקוות, ויצא לנו המשחק הכי גרוע מכולם. פתחנו רע מאוד, הצלחנו לצמק אבל ה-1:3 סיבך אותנו. מדריד פגעה בנו מאוד במתפרצות, לא הצלחנו לעצור אותן והיום תורנו לפגוש את הצד המר של הכדורגל. אני מתנצל בפני האוהדים כי התקשינו להתמודד, חוויתי המון הפסדים בקריירה ובסופו של דבר מתאוששים. בארסה תחזור".

מאמן בארסה המשיך: "אני מקווה שההפסד יעזור לנו להשתפר. ימים קשים בדרך, שבהם נצטרך לספוג הרבה ביקורת ולקבל אותה כי לא היינו ברמה שנדרשת במעמד של גמר. עכשיו צריך להתאושש ולהתחרות על התארים שנשארו".

הקפטן סרג'י רוברטו סיכם: "אנחנו עצבניים וכעוסים על ההפסד. עלינו ללמוד מההפסדים, יש עוד מפעלים ואני סומך על הקבוצה הזאת. תמיד כואב להפסיד לריאל מדריד ושני השערים ב-10 הדקות הראשונות עיצבו את המשחק. בטוח שנצא מזה, נצטרך לבחון את עצמנו ולהפיק לקחים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully