וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנקו: "מוריד את הכובע בפני השחקנים הישראלים. רחוקים ממיטבנו"

14.1.2024 / 23:13

מאמן הפועל תל אביב התמוגג מהחבורה הישראלית שלו אחרי הניצחון על רמת גן: "לוקח את המשחק בשתי ידיים ומוריד את הכובע". ברנר: "התוצאה מאוד משקרת"

תיקתקנו, 14.1/ספורט1

בהפועל תל אביב רצו להתאושש מההפסד ללונדון ליונס במסגרת היורוקאפ ואחרי שבמחזור האחרון בליגת העל הפסידו לעירוני קרית אתא, הקבוצה של דני פרנקו שמרה הערב (ראשון) על פסגת הטבלה אחרי ניצחון 80:93 על מכבי עירוני רמת גן. תומר גינת, עידן זלמנסון ובר טימור היו מהבולטים בצד האדום, אלכס המילטון הוביל את קלעי רמת גן שרשמה את הפסדה השלישי העונה וירדה, לפחות בינתיים, למקום השלישי בטבלה.

פרנקו סיכם את הניצחון: "הגענו לפה מפורקים ברמת אנרגיות, ברמה פיזית. אנחנו משלמים ברמת בריאות השחקנים מחיר מאוד גבוה, כדי לשחק בליגה הישראלית. לא רוצה להגיד שזה היה צפוי, אבל אנחנו מנסים לשרוד עוד משחק ועוד משחק, היינו שמחים אם תומר לא היה משחק היום, אבל לא נשאר מי שישחק. דבר אחד טוב יצא מהמשחק היום שוויל לקח על עצמו יותר והיה יותר מעורב מהמשחקים עד עכשיו, הוא יכול לעשות יותר. להכניס רכז לקבוצה שרצה, קבוצה כמונו שרצה טוב, זה מאוד קשה. שינינו את הקבוצה, אנחנו עדיין רחוקים מלהיות במיטבנו, בשני צידי המגרש, כי זה ענין של כימיה, ואני לוקח את המשחק הזה בשתי ידיים ומוריד את הכובע".

המאמן הוסיף: "ביום שישי ישבתי עם מוטי דניאל ואריאל בית הלחמי, מה שראיתם היום מהישראלים שלנו, זה כאילו מי ששמע את אמרתי, להוריד את הכובע בפניהם. הם עשו מעל ומעבר. יש לנו עומס גדול ואני לא רואה את השחקנים חוזרים בימים הקרובים, יש הרבה לב, הרבה מחויבות, ויש הרבה חבר'ה בקבוצה הזאת שאני שמח שזכיתי לעבוד איתם, בסיטואציה מאוד בעייתית, אנחנו מאוד מלוכדים ומחוברים. אנחנו עושים את המקסימום שאנחנו יכולים".

דני פרנקו מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
מרוצה מהישראלים והסגל שעמד לרשותו. פרנקו/דני מרון

שמוליק ברנר התייחס להפסד ואמר: "התוצאה מאוד משקרת. אמרתי לשחקנים, זה די מדהים לזכותם ולזכותנו ייאמר שהיינו בעמדת ניצחון, למרות שמבחינה הגנתית ואינטנסיביות זה היה רחוק ממי שאנחנו. היינו צריכים להשאיר אותם מתחת ל-10 נקודות במתפרצות, זה לא היה כבוד אפילו. בר טימור, זלי ותומר 24 מ-32 ל-2, זה פסיכי שהיינו בעמדת ניצחון. נלמד מזה ונשתפר. ציפיתי שננצח את המשחק, הפועל תל אביב קבוצה גדולה, אנחנו מכבדים אותם, היינו צריכים לנצח את המשחק. אנחנו הרבה יותר טובים ממה שהראינו".

המאמן הסתכל גם על חצי הכוס המלאה: "לוקח המון דברים טובים. באווירה לא פשוטה, ובלי לשים סל היינו במשחק 2 דקות לסוף. מבחינת מחויבות, מבחינת לחימה ורצון. זה יעזור לנו בהמשך. לא היינו טובים בקבלת החלטות, אי אפשר לסיים משחק עם 15 אסיסטים ולנצח. אלה דברים שנצטרך לעשות הרבה יותר טוב ונעשה אותם הרבה יותר טוב".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שמוליק ברנר, מאמן עירוני רמת גן. שקד אבן, באדיבות מכבי עירוני רמת גן, אתר רשמי
מרגיש שהגיע להם יותר. ברנר/אתר רשמי, שקד אבן, באדיבות מכבי עירוני רמת גן

אקס האדומים, ג'יי פי טוקוטו, בלט בהפסד נגד קבוצתו לשעבר: "היו לנו טעויות הגנתיות ששינו את המומנטום, זה הכדורסל. חזרנו מ-9 הפרש, הם הצליחו לעשות את המהלכים החשובים בסוף. התקפית עשינו את העבודה שרצינו, מה ששינה היה ההגנה, ההגנה שלנו הייתה טובה למשך 36 דקות, ובמשך 3-4 דקות האחרונות זה היה קצת שונה. להפועל יש קבוצה נהדרת עדיין, מהישראלים והזרים, אנחנו מתכוננים למי שמגיע מולנו. הייתי שנים שם, אני חלק מהמשפחה האדומה, תמיד כיף לראות את החברים שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully