וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובי קין: "הופעה רעה, צריך לקחת אחריות אחרי איבוד נקודות כזה"

עודכן לאחרונה: 14.1.2024 / 22:25

מאמן מכבי תל אביב לא אהב מה שראה ב-2:2 מול ריינה: "השחקנים יודעים מה נדרש מהם. זהבי? לפעמים יש תקופה כזאת, הוא יחזור לסייע לנו לכבוש". פרץ: "לא יודע אם זה משבר, אבל בהחלט משמעותי". וגם: הבצורת הנדירה של הסקורר הצהוב

תקציר: בני ריינה - מכבי תל אביב 2:2/ספורט1

התקופה הרעה של מכבי תל אביב נמשכה הערב (ראשון) עם משחק ליגה שלישי ברציפות ללא ניצחון - הפעם 2:2 מול בני ריינה, מה שהוביל לאיבוד נקודות ראשון העונה מחוץ לבלופמילד. אחרי משחק העונה, החבורה של רובי קין שוב נראתה רע והפער שלה בפסגת הטבלה צפוי להצטמק לו לשלוש נקודות בלבד, לאחר שכבר עמד על 10 נקודות בתחילת ינואר. עבדאללה ג'אבר (20) ולואי חלף (53) סייעו לריינה לקטוע רצף של ארבעה הפסדים, דור פרץ איזן פעמיים (43, 85), והבצורת של ערן זהבי? היא כבר עומדת כעת על שישה משחקי ליגה - דבר שלא קרה לו מאז ינואר-פברואר של 2011. ביום רביעי, תנסה המוליכה להתואשש בדרבי התל אביבי הגדול.

רובי קין התייחס לרצף התוצאות השלילי של מכבי תל אביב: "ההופעה לא הייתה מספיק טובה. ספגנו שערים ממצבים נייחים וזה לא טוב. צריך לקחת אחריות אחרי איבוד נקודות כזה. אם אתה לא מגיע להזדמנויות לכבוש לא ננצח. בכל פעם שאתה סופג כל אתה צריך לרדוף בחזרה והערב זה לא היה טוב עבורנו, זאת הייתה הופעה רעה של הקבוצה. אנחנו לא משיגים מספיק ניצחונות, זה עד כדי כך פשוט. נצטרך לחזור ולראות מה אפשר לעשות. השחקנים יודעים כבר מה נדרש מהם, אנחנו חייבים להפסיק לספוג שערים כאלה".

על בצורת הכיבוש של זהבי אמר: "דור פרץ הגיע להזדמנויות, גם קיקו בונדוסו היה יכול לכבוש. זהבי? לפעמים יש תקופה כזאת, הוא יחזור לסייע לנו לכבוש".

רובי קין מאמן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
נורות אזהרה שוב נדלקו. רובי קין/מאור אלקסלסי

דור פרץ על הצמד ורצף המשחקים הרע של הקבוצה: "לא יודע אם זה משבר, אבל לחלוטין שלושה משחקים ללא ניצחון זה משמעותי עבורנו, בטח אחרי הרצף החיובי. צריכים להסתכל במראה ולחשוב איך כל אחד יכול להיות טוב יותר במשחקים הבאים. לצערי התוצאות האחרונות היו לא טובות, אבל נצטרך להפוך את זה ולצאת לדרך חדשה. השערים? לא הרגשתי שאני צריך לפצות, פשוט לשחק את המשחק שלי. מול מכבי חיפה לא הצלחתי לעשות את זה, אבל היום הראיתי את זה במקצת. נגיע לרביעי מוכנים. כל אחד צריך לקחת אחריות ולהיות אגרסיבי כדי לחזור לעניינים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
דור פרץ מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
"לא יודע אם זה משבר, אבל לחלוטין שלושה משחקים ללא ניצחון זה משמעותי". פרץ/מאור אלקסלסי

מנגד, שרון מימר הרגיש פספוס בסיום, אך יצא מרוצה מההופעה של שחקניו: "ההבדל בין 1:2 ל-2:2 זה עולם אחר. מעבר לתוצאה, אני חושב שהרווחנו את הקבוצה שלנו. שיחקנו מול קבוצה עם שחקנים מהטופ של הכדורגל. חבל שלא היינו עוד קצת מרוכזים מול השער שלהם ויוצאים עם יותר מנקודה. עם טיפת מזל היינו יוצאים עם כל הנקודות. באנו עם סגל חסר, צריך להביא עוד שחקנים, כי יש רצף משחקים מטורף. לא גרידי, העיקר איך שהקבוצה נראתה. לא מעניין אותי אם אני ברצף ניצחונות או הפסדים. חושב שמתחילת העונה היינו מאוד יציבים, ההפסדים הגיעו על חודו של גול. אני מסתכל תמיד על הטבלה איך אנחנו מתרחקים מלמטה. אנחנו רוצים לעשות מהמינימום את המקסימום, המטרה היא להישאר בליגה. כל מה שאנחנו עושים הוא בולשיט גדול עד שהחטופים יחזרו הביתה".

על ההגנה של הקבוצה: "ידענו את החוזקות של מכבי (תל אביב) וידענו לעשות את ההתאמות. השחקנים מילאו את ההוראות ומגיע להם את כל הקרדיט".

לקראת בית"ר ירושלים: "קבוצה מהטופ של הכדורגל הישראלי. נצטרך להתכונן היטב. עם הסגל שלנו נצטרך לבוא מוכנים לקראת רצף המשחקים הקרוב. נקווה להתחזק לפחות בשחקן אחד עד המשחק הבא".

עבדאללה ג'אבר על השער והניצחון: "חד וחלק היינו שווים ניצחון. אנחנו מאוכזבים מהתיקו, ואם אנחנו מאוכזבים מתיקו מול מכבי תל אביב אז המצב שלנו טוב. מסתכלים על חצי הכוס המלאה ומתרכזים במשימה הבאה - לצאת עם שלוש נקודות מטדי מול בית"ר ירושלים. יש לנו מאמן שמכין אותנו בצורה הכי טובה שיש. לא זוכר שהם הגיעו כמעט למצב אמיתי לגול. היינו יכולים ב-1:2 לתת גם את השלישי וזה לא קרה. תחושה של פספוס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully