וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החברים החדשים של אבדיה: באגלי וליברס עברו בטרייד לוושינגטון

הסנטר והפורוורד עברו מדטרויט לבירה יחד עם שתי בחירות סיבוב שני, הפיסטונס קיבלו בתמורה את גלינארי ומוסקאלה

שחקני וושינגטון חוגגים לדני אבדיה יום הולדת/מתוך האתר הרשמי של הוויזארדס

שני חברים חדשים מצטרפים לדני אבדיה בוושינגטון. הוויזארדס ביצעו היום (ראשון) טרייד עם הקבוצה היחידה שנמצאת מתחתיהם בטבלת המזרח, דטרויט פיסטונס, ובמסגרתו עברו לבירה מרווין באגלי ואייזיאה ליברס. דנילו גלינארי ומייקל מוסקאלה עשו את הדרך ההפוכה לדטרויט, כאשר הוויזארדס קיבלו גם שתי בחירות סיבוב שני.

מרווין באגלי, שמשחק בעמדות הסנטר והפאוור פורוורד, נחשב לאחד הפלופים הגדולים ב-NBA בשנים האחרונות. הוא נבחר במקום השני בדראפט 2018 על ידי סקרמנטו לפני שחקנים כמו לוקה דונצ'יץ', טריי יאנג ושיי גילג'וס אלכסנדר, ובפברואר 2022 נשלח לדטרויט. העונה הוא מעמיד ממוצעים של 10.2 נקודות ו-4.5 ריבאונדים. ליברס שקולע העונה 5 נקודות בממוצע עבר יחד עם באגלי, ואחרי שנתיים וחצי בפיסטונס הוא מגיע לתחנה שנייה בקריירת ה-NBA.

וושינגטון מנגד נפרדת משני שחקנים ותיקים יותר שהגיעו אליה רק העונה. הסנטר המחליף מייק מוסקאלה והפורוורד הוותיק דנילו גלינארי הגיעו הקיץ מבוסטון כחלק מהטרייד על קריסטאפס פורזינגיס, וכעת הם שוב נאלצים לנדוד. מוסקאלה בן ה-32 קלע העונה 4 נקודות בממוצע. גלינארי בן ה-35 שהתאושש מפציעה שהשביתה אותו לכל אורך העונה שעברה קלע העונה 7 נקודות בממוצע - הנתון הנמוך ביותר שלו מאז עונת הרוקי לפני 15 שנה. מבין ארבעת השחקנים המעורבים בעסקה, באגלי הוא היחיד שמחזיק בחוזה לעונה הבאה - בסך 12.5 מיליון דולר.

המשחק הבא של וושינגטון, באופן מעניין, יהיה נגד דטרויט. השתיים תיפגשנה מחר (שני) ב-22:00 שעון ישראל במסגרת יום מרתין לות'ר קינג ב-NBA.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully