וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשע דקות לסק בניצחון סנגל, תיקו לאנגולה ושואו מול אלג'יריה

בלם מכבי חיפה עלה מהספסל בניצחון של אלופת אפריקה על גמביה, חברו בכרמל השלים 90 דקות ב-1:1 מול אלופת 2019 ששוב איכזבה, בעוד מילסון ממכבי תל אביב שותף ל-12 דקות

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 15.1/ספורט1

היום השלישי של גביע אפריקה לאומות עמד בסימן נציגי ליגת העל. אלופת היבשת סנגל ועבדולאי סק ניצחו את גמביה 0:3 באצטדיון שארל קונאן באני, לאחר מכן באותו הבית הופתעה קמרון שאיבדה נקודות ב-1:1 נגד גינאה בבית ג'. בבית ד', שואו ממכבי חיפה השלים 90 דקות ומילסון ממכבי תל אביב עלה מהספסל ל-12 הדקות האחרונות כאשר אנגולה חילצה 1:1 יוקרתי נגד אלג'יריה.

סנגל - גמביה 0:3

שנתיים אחרי הזכייה ההיסטורית, סנגל התחילה את מסע ההגנה על התואר מול יריבה לה מעולם לא הפסידה. אחרי שניצחה היום בקלות 0:3, המאזן הוא כעת 14 ניצחונות ו-10 תוצאות תיקו במפגשים בין השתיים. עבדולאי סק, בלם מכבי חיפה, ישב על הספסל ועלה לתשע הדקות האחרונות בעקבות פציעת מוסא ניאקטה, כך שיהיה מעניין לראות אם יפתח במשחק הבא של האלופה נגד קמרון. עוד לפני כניסת סק סנגל כלל לא התקשתה, כאשר פאפ גיי כבר מבישול של סאדיו מאנה כבר בדקה הרביעית, עמוק בתוספת הזמן של המחצית הראשונה הורחק אבו אדאמס הגמבי ולאמין קמארה קבע 0:3 עם צמד בדקות 52 ו-86. גמביה הגיעה לרבע הגמר בהשתתפות ההיסטורית שלה לפני שנתיים ועדיין חולמת על סנסציה, אבל תצטרך לצאת מההלם אחרי השלישייה שספגה היום וכמובן נחיתת החירום שקדמה למפגש, אחרי ההמראה לחוף השנהב.

סאדיו מאנה, שחקן נבחרת סנגל. GettyImages
פתיחה חלקה לאלופה. מאנה ושחקני סנגל/GettyImages
איברהים דיאקיטה, שחקן נבחרת גינאה. GettyImages
הפתיע את קמרון. דיאקיטה/GettyImages

קמרון - גינאה 1:1

שעה קלה אחרי שסנגל ניצחה בקלות, קמרון החזקה איבדה שתי נקודות יקרות בבית ג'. מארחת הטורניר הקודם חולמת על זכייה שישית בהיסטורה וראשונה מאז 2017, אבל ללא השוער אנדרה אונאנה והחלוץ ונסן אבובקאר התקשתה גם מול עשרה שחקנים של גינאה, שחסרה את סרו גיראסי, כוכבה של שטוטגרט שלא כשיר במאת האחוזים, אבל עשתה צעד חשוב אל עבר העפלה שלישית ברציפות משלב הבתים. מוחמד באיו (10) העלה אף את גינאה ליתרון מפתיע, אך פרנסואה קמאנו הותיר אותה בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-45+2, פרנק מאגרי בנגיחה בדקה ה-51 וכך נקבעה חלוקת הנקודות. בגינאה גם פתח אנטואן קונטה, אקס ליגת העל שהוחלף בדקה ה-56.

אלג'יריה - אנגולה 1:1

האלופה מ-2019 התרסקה בטורניר הקודם עם נקודה בלבד והדחה בשלב הבתים, אבל גם בית נוח שקיבלה, לפחות על הנייר, לא האיר לה פנים אחרי מחזור הפתיחה באליפות הזו. ריאד מחרז ושועלי המדבר פגשו את אנגולה, ששבה לטורניר אחרי היעדרות מהמהדורה הקודמת, והופתעו על ידי נבחרתם של שחקני מכבי חיפה ומכבי תל אביב, שואו ומילסון. שואו עלה בהרכב והשלים 90 דקות, מילסון רק עלה מהספסל ל-12 הדקות האחרונות, אחרי שמאבולולו (68) הפגיז בעיטת פנדל למשקוף וכך מחק את היתרון שקבע בגדאד בונג'אח בדקה ה-18.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully