וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב חוזרת לליגה אחרי שלושה שבועות, בראון יקבל מנוחה

14.1.2024 / 19:08

הצהובים, ללא קולסון שנותר בבלגרד וגם ללא הגארד שחש אי נוחות בגבו, יתארחו אצל הפועל עפולה במחזור השביעי של ליגת העל (שני, 21:05). קרית אתא תארח את בני הרצליה (20:00)

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 12.1/ספורט1

משחקי המחזור השביעי בליגת העל יינעלו מחר (שני) עם שני משחקים נוספים. שלושה שבועות אחרי משחק הליגה האחרון שלה, וכשבמאזנה רק שלושה משחקים עד כה, מכבי תל אביב תצא למשחק חוץ נגד הפועל עפולה. עירוני קרית אתא המפתיעה תרצה להישאר בחלק העליון של הטבלה כשתארח את בני הרצליה.

עודד קטש מאמן מכבי תל אביב. Dragana Stjepanovic, אתר רשמי
הצהובים ישכיחו את ההפסד בבלגרד? קטש/אתר רשמי, Dragana Stjepanovic

הפועל עפולה - מכבי תל אביב (21:05)

שחקניו של רועי פרל הפתיעו בשבוע שעבר את עירוני נס ציונה ורשמו ניצחון שני ברציפות שהוציא אותם מעט מהאזור המסוכן. עפולה מרגישה מתחילת העונה שהחיבור שיש אצלה בסגל שווה יותר ממלחמת הישרדות, וגם כשנקלעה לרצף הפסדים לא נלחצה והצליחה לרשום ניצחונות יפים. בקבוצה מתרגשים מאוד ממשחק הבית נגד מכבי תל אביב, והאולם המקומי צפוי להיות מלא לחלוטין כשכרטיסים בודדים להתמודדות נותרו באתרי קופות הכרטיסים. תומר אסייג שעבר ניתוח בכף רגלו ייעדר מהמשחק.

לראשונה העונה בליגה תופיע מכבי תל אביב למשחק עם חמישה שחקנים זרים. החבורה של עודד קטש חוזרת למשחקי הליגה אחרי שלושה שבועות של חמישה משחקי יורוליג, וכעת היא תצטרך להשלים הרבה מאוד משחקים, כשרוב הקבוצות שיחקו שמונה משחקים ויותר מכך, והם שיחקו רק שלושה. בונזי קולסון נשאר בבלגרד ולא הצטרף לנסיעה של קבוצתו, כשלורנזו בראון גם לא יתלבש ויקבל מנוחה בשל אי הנוחות שחש בגבו. בקבוצה מגיעים מאוכזבים מאוד אחרי ההפסד לפרטיזן בלגרד במשחק בו הוליכו ב-24 הפרש, ויקוו לתקן את הרושם בבירת העמק.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
ג'יימס בייטמון, עירוני קרית אתא. דני מרון
קרית אתא רוצה לחזור לנצח. בייטמון/דני מרון

עירוני קרית אתא - בני הרצליה (20:00)

הריצה של החבורה מהקריות נעצרה ביום שישי בנס ציונה, אך עדיין קרית אתא הרבה מעל הציפיות ממנה בתחילת העונה. הקבוצה של שרון אברהמי קרובה מאוד לצמרת הגבוהה, ועד כה מלבד ההפסד המפתיע לגליל עליון עברה בצורה חלקה את הקבוצות שנמצאות בחלק התחתון של הטבלה. בקבוצה מאמינים כי ההפסד בשישי האחרון יחזיר את השחקנים ממוקדים מאוד למשחק נגד הרצליה והם אופטימיים כי יוכלו להשיג את הניצחון השביעי בעשרה משחקים.

שלושה ניצחונות בלבד לבני הרצליה עד כה מתחילת העונה, כולם נגד הקבוצות שנמצאות באזור שלהם בתחתית. הרצליה ביצעה לא מעט שינויים מאז פתיחת העונה, וגם מאז שהליגה חזרה מפגרת המלחמה, אבל מכת הפציעות שעוברת על הקבוצה תכריח אותם כנראה להמשיך לבצע שינויים. הסנטר ג'וש הולי, שהגיע רק לפני פחות משבועיים, ערך את הבכורה שלו ביום שלישי האחרון נגד הפועל ירושלים, ונפצע בגיד אכילס כשההערכה שיהיה מושבת לתקופה ארוכה מאוד. טיילר סטון, שלא שיחק נגד ירושלים בשל פציעה, נמצא גם כן בספק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully