וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקין אל חלום: רגע המבחן של רובי קין במכבי תל אביב

14.1.2024 / 14:00

הדהירה שלו ושל מכבי תל אביב נעצרה בפתאומיות, כל מי שחיכה לו בפינה כבר חגג, ורגע לפני שכדור השלג גורם לסערה, האירי יודע שמשחק העונה האמיתי שלו מגיע הערב (20:00, ספורט4). האם הוא יוכל להרשות לעצמו להישאר המאמין הכי גדול בסגל שלו?

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי חיפה 1:0/ספורט1

שמונה חודשים עברו מאז שמכבי תל אביב חוותה שני משחקים ברצף בהם לא ניצחה. אז, בתחילת חודש מאי, תחת אייטור קראנקה היא יצאה לשני משחקים בסמי עופר. הראשון בחצי גמר גביע המדינה מול בית"ר ירושלים, השני מול מכבי חיפה. בשני המשחקים מכבי תל אביב הפסידה באותה תוצאה - 3:1. גורלו של הספרדי לסיים את דרכו במכבי תל אביב נחרץ אחרי צמד המשחקים. אפילו שידע לעצור במשחק הבא עם ניצחון ביתי נאה על הפועל באר שבע 0:3, ההתפרקות בצמד המשחקים של תחילת חודש מאי, הכריעה.

רובי קין יתמודד הערב בנוף הגליל עם סיטואציה כמוה לא חווה עד כה במכבי תל אביב. היה לו הפסד העונה בגנט, אבל הוא היה הפסד סביר, נורמלי, לא כזה שנלחצים ממנו. מאז אותו הפסד בקונפרנס ליג בבלגיה מכבי תל אביב של קין רק ניצחה. 12 פעמים ניצחה. גם באירופה וגם בארץ. גם בבלומפילד וגם מחוץ לתל אביב. גם עם קהל וגם בלי קהל. גם כששיחקה מצוין מול גנט בסרביה, גם כשהיתה בינונית מול מכבי פתח תקוה או מול בית"ר ירושלים. הכל עבד על אוטומט לרובי קין. אפילו באנגליה הקפידו לעקוב אחרי העבודה של האירי בישראל.

מאמן מכבי תל אביב רובי קין. דני מרון
מה השתבש? רובי קין/דני מרון

בדיוק לפני שבוע, ערב המשחק מול הפועל חדרה, הוא היה עם מאזן של 37 נקודות ליגה מתוך 39 אפשריות. 95 אחוזי הצלחה וכמובן כרטיס לשמינית גמר הקונפרנס ליג. מי חשב שהכל יגמר מול ניסו אביטן ושחקניו, שחטפו אתמול שלישייה בבית מבית"ר ירושלים? התיקו מול הפועל חדרה וההפסד למכבי חיפה שלושה ימים אחריו מביאים הערב את מכבי תל אביב למשחק מול בני ריינה כשהיא בסך הכל מובילה בפער של 5 נקודות על פני מכבי חיפה. תיאורטית זה היה יכול להיות היום 13 נקודות הפרש. ניצחון טבעי על הפועל חדרה, 3 נקודות גם מול מכבי חיפה ומכבי תל אביב היתה בטוחה היום בנסיעה שלה צפונה יותר מכל נקודת זמן אחרת בעונה הזו.

אבל לא כך הם פני הדברים הבוקר. רובי קין שמדבר הרבה על הבסיס של הכדורגל, על התשוקה למשחק, על השאיפה לניצחון בכל אספקט, נוסע היום צפונה לרגע הכי חשוב שלו העונה. משחק העונה הראשון של מכבי תל אביב לא היה ביום רביעי האחרון מול מכבי חיפה בבלומפילד. הוא יהיה הערב בנוף הגליל מול מכבי בני ריינה.

אחרי שהוביל את מכבי תל אביב בשבוע שעבר לארבעה ימים עגומים, קין והשחקנים מקבלים הזדמנות השבוע לתסריט אחר. המשחק הערב יקדים את הדרבי שמגיע ביום רביעי. שוב אתגר בארבעה ימים, כזה שיכול לגלגל את מכבי תל אביב עוד יותר למטה, או כזה שיכול לעצור את הסחף ולייצב אותה.

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
אנריק סבוריט, דור פרץ, ערן זהבי, שחקני מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הבינו את חשיבות הביחד. שחקני מכבי תל אביב/ברני ארדוב

רובי קין בנה לעצמו מערכת יחסים מיוחדת ואיתנה עם השחקנים שלו. הוא מדגיש בשבועות האחרונים עד כמה השחקנים שיגיעו למכבי תל אביב צריכים להתאים את עצמם לחדר ההלבשה, למרקם החברתי. אחת המסקנות של מכבי תל אביב מהשנים בהן היא לא לקחה אליפויות היתה שמוטיב הביחד הלך לאיבוד. שהרבה יותר חשוב שהשחקנים יהיו יחידה אחת מאשר שיגיע עוד שחקן רכש. זו הסיבה שקין לא מיהר להביא זר במקום איבן מאסון שידוע כבר כחודש שהוא לא ממשיך.

האירי הוא המאמין הכי גדול בסגל שלו, רק שעד כה הוא לא נזקק למבחן דרמטי כדי להעמיד את השאלה הזו במקום. בשבוע שעבר התיאוריה של קין התנפצה עם אובדן 5 הנקודות בשני משחקים. הערב ובהמשך השבוע בדרבי, תעלה השאלה למבחן מחדש. לצד האמונה בשחקניו, הוא גם יצטרך להוכיח משהו לעצמו. גם אם זה לא תורגם לו, הוא מכיר היטב את הכדורגל ויודע שהראש שלו היה על הגריל בשבוע שעבר אחרי שהפסיד למסאי דגו. רבים בתקשורת חגגו עליו ונהנו לחבוט במכבי תל אביב. זו היתה שעתם של מי שחיכו למכבי תל אביב בפינה.

קין שבונה על קריירת אימון בליגות יותר נחשבות מליגת העל בישראל, צריך להוכיח גם לעצמו שהוא מספיק טוב כדי לא לאבד את כל מה שבנה עד כה במכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully