וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וייר שוחרר, בלאי ושדה צפויים לפתוח במכבי נתניה ביום שלישי

14.1.2024 / 20:06

המגן סיים את דרכו. גלאבוב ואואמו ספגו כרטיסים אדומים, אבו חנא מוצהב וגיא צרפתי יצטרך לסתום חורים בהגנה נגד הפועל ירושלים. במועדון לא התרגשו מההפסד

תקציר ניצחונה של הפועל פתח תקוה 0:2 על מכבי נתניה/ספורט1

במכבי נתניה ניסו לשדר הבוקר (ראשון) עסקים כרגיל, גם אחרי ההפסד אתמול 2:0 להפועל פתח תקוה, שהיה הראשון תחת גיא צרפתי. אחרי ארבעה ניצחונות רצופים, בנתניה משתדלים לא להתרגש יתר על המידה מההפסד והפנים כבר קדימה למשחק הביתי שיערך בעוד יומיים, נגד הפועל ירושלים.

"אף אחד לא באמת חשב שננצח עד סוף העונה", אמרו בנתניה, "בסך הכול זה היה משחק טוב שלנו, הגענו למצבי הבקעה ולא ניצלנו אותם ואז קיבלנו גול משום מקום, אחרי חוסר ריכוז בהגנה. אחרי פיגור של שני שערים ואחרי שספגנו שני אדומים כבר היה מאוד קשה לחזור למשחק".

למאמן גיא צרפתי יש כאב ראש גדול בכל הנוגע לאיוש חוליית ההגנה לקראת יום שלישי, כאשר מלבד פלאמן גלאבוב ונאסים אואמו שספגו אמש כרטיסים אדומים ישירים, הבלם ג'ואל אבו חנא ייעדר אחרי שספג כרטיס צהוב חמישי. גם הקשר איתן אזולאי עדין לא כשיר וגם הוא ייעדר מהמשחק נגד הירושלמים.

לקראת יום שלישי מסתמן שנפתלי בלאי יפתח בעמדת המגן השמאלי, כאשר יובל שדה צפוי לשחק כבלם. אופציות נוספות שיש לנתניה הן להציב את כרם ג'אבר לפתוח במרכז ההגנה, או לתת צ'אנס לאיתי בן שבת שלא שיחק כמעט עד כה, ואף מועמד לצאת בהשאלה לקבוצה אחרת בחלון הנוכחי.

יובל שדה מכבי נתניה. ברני ארדוב
יפתח במרכז ההגנה. שדה/ברני ארדוב

בנתניה ממשיכים לחפש שחקני חיזוק, הן לחלק האחורי וגם להתקפה. רוי קורין צפוי לצאת בהשאלה, כאשר גם באסם זערורה שמבוקש בהרבה קבוצות בליגת העל, צפוי לעבור בשבועות הקרובים. מי ששוחרר הערב אופן רשמי הוא המגן עידו וייר, אחרי שלוש שנים וחצי במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully