וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן כדורגל באיראן נידון למוות אחרי שהורשע בביצוע עבירות מין בקטינים

המאמן, כבן 40, הזמין לביתו את הנערים שהדריך, נגע באיבריהם המוצנעים, פקד עליהם להתפשט - וצילם אותם. לחוקרים אמר: "רק צחקתי איתם, אף אחד לא נפגע"

דיווח באיראן: פיצוץ סמוך לקברו של קאסם סולימאני - ביום השנה לחיסולו, פצועים במקום/לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מאמן כדורגל באיראן נידון למוות אחרי שנמצא אשם בהטרדה מינית של נערים אותם אימן. המאמן, כבן 40, נהג להזמין את הנערים לביתו, לגעת באיבריהם המוצנעים ולצלם אותם בעירום תוך שהם נוגעים אחד בשני. המשטרה שפשטה על ביתו, מצאה תמונות וסרטונים.

הפושע המורשע אימן קבוצת נערים בגילאי 12-13 במזרח טהראן. משפחות של שמונה מהכדורגלנים הצעירים הגישו תלונות למשטרה ודרשו מבית המשפט לגזור על הנאשם עונש מוות. אביו של אחד הנערים סיפר שמאמן הכדורגל נעצר לפני כמה שנים בחשד דומה, והוסיף שאז הוא לא נמצא אשם ולכן שוחרר לחופשי.

האב הראשון שהגיש תלונה, סיפר לתקשורת: "הבן שלי אוהב כדורגל ורשמתי אותו לבית הספר הזה אחרי שעשיתי בדיקות מקיפות. וידאתי שהמאמן מחזיק בתעודה ושיש לו את כל ההסמכות, אבל אחרי תקופה מסוימת, הבחנתי שהילד שלי נעשה מרוחק ואלים. הוא לא הצליח ללמוד, הוא רב עם אמא שלו כל הזמן... היא הבינה שמשהו מטריד אותו. אחרי שישבה איתו לשיחה בשקט, הוא סיפר לה שהמאמן הטריד אותו מינית וצילם אותו".

כדורגל. Katharine Lotze, GettyImages
סיפור קשה/GettyImages, Katharine Lotze

כוחות של משטרת טהראן פשטו על ביתו על מאמן הכדורגל, מצאו תמונות וסרטונים של הנערים כשהם עירומים וגילו שהוא ברח. אחרי מצוד קצר, המאמן נעצר והכחיש את המיוחס לו. כשהחוקרים הציבו בפניו את הראיות, הוא שינה גרסה וטען שלא ניסה לפגוע בנערים, אלא רק "צחק" איתם.

בעדות שלו אמר: "לא עשיתי שום דבר רע. אני מצטער, אבל לא פגעתי באף אחד". בית המשפט בטהראן לא התרשם, הרשיע אותו ולפי הדיווחים, נענה לדרישת המשפחות: עונש מוות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully