וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך שגלגל מסתובב: אוהדי הפועל באר שבע שוב מאוהבים באליניב ברדה

14.1.2024 / 6:10

רבים ביקשו את החלפתו ברשתות החברתיות אחרי רצף ההפסדים, אולם התמונות אמש בבלומפילד שוב הזכירו עד כמה מיוחד הקשר בין המאמן והמועדון. הדמעות ביצבצו מעיניו של ברדה, שמבין יותר מתמיד את אכזריות הכדורגל. בקבוצה יודעים: "צריך להעמיק את הסגל"

תקציר: הפועל תל אביב - הפועל באר שבע 4:0/ספורט1

מסע הקסם של אליניב ברדה ושחקני הפועל באר שבע נמשך אמש (שבת) בבלומפילד והפעם עמדו מאות מאוהדי הקבוצה בשער 11 וחיכו למאמן שהיה במנהרה בריאיון שאחרי המשחק. השחקנים כבר סיימו להודות לאוהדים על התמיכה, כר הדשא היה ריק, אבל אוהדי הפועל באר שבע לא רצו לחזור הביתה בלי לשיר לברדה ולסגור איתו מעגל פתוח שהיה בלתי יציב.

חלקם ודאי היה סבלני כלפי המאמן בשלושת ההפסדים שאחרי החזרה מהמלחמה, אבל רבים גם חשבו שברדה צריך לשלם את המחיר. ההצלחה שלו בעבר כמאמן הקבוצה לא עמדה מול עיניהם. גם לא התקופה שלו כשחקן. חלקם דיברו על החלפתו וביקשו את ראשו ברשתות החברתיות.

ברדה סיים את הריאיון הממושך לזכיין הטלוויזיה ויצא אליהם. בריצה קלה עשה את הדרך עד היציע ובמשך דקה ארוכה הם שרו לו מהרפרטואר שהיו שרים לו כשעוד שיחק. ברדה מחא כפיים, סימן בלב גדול והדמעות ביצבצו מהעיניים. יותר מאוחר במסיבת העיתונאים הוא דיבר קצת על התקופה הקשה. הוא לא רצה לסגור חשבון ולהתלהם. הוא הדגיש שהוא יודע שגם אלה שחיפשו את ראשו, עשו זאת מתוך איכפתיות ואהבת המועדון.

ברדה מבין היום יותר מתמיד את אכזריות הכדורגל. דווקא ברגעים האלה, כשהוא סופר ניצחון שישי בשמונה משחקים, הפרש שערים של 15:33 וחמש רביעיות שהקבוצה כבשה - דווקא עתה הוא יודע שהכל נזיל ושכמו שאמש דמעו עיניו מהחום והאהבה שקיבל, כך גם יכולים לבוא שוב ימים קשים. הרי אלה הן בדיוק הביצה והתרנגולת. כשאתה טוב, אומרים לך למה לא היית טוב קודם ואם תהיה בעתיד פחות טוב, יזכירו לך שהיית טוב רק לא מזמן, אז מה קרה לך.

מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה. קובי אליהו
דווקא עתה הוא יודע שהכל נזיל ושכמו שאמש דמעו עיניו מהחום והאהבה שקיבל, כך גם יכולים לבוא שוב ימים קשים. ברדה/קובי אליהו

ברדה יקבל כבר מחרתיים את הפועל פתח תקווה ורצף המשחקים יימשך. הסגל נראה פתאום מאוד עמוק ואיכותי, אבל הוא רוצה, בצדק, חלוץ מרכזי ואם אפשר גם מגן ימני נוסף. "עשינו קאמבק מזהיר, אבל הכל יכול להיעצר אם לא נדע להעמיק את הסגל ולהגדיל את התחרות על כל עמדה", אמרו אמש במועדון. "הדבקנו את הפער שנפתח וצריך לתת עוד קצת מאמץ כדי להתקרב יותר לצמרת הגבוהה של מכבי תל אביב ומכבי חיפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully