וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המגעים עם בורגוס פוצצו, שון וייסמן יצטרף בהשאלה לאלצ'ה?

בספרד טוענים: פערים בנוגע להסכם ההשאלה הורידו מהשולחן את אופציית בורגוס, חלוץ נבחרת ישראל מועמד כעת למדורגת 10 בליגת המשנה

מחוץ לקווים, 11.1/עריכת וידאו: גלעד מן מנהיים

בזמן שהקבוצה המקומית נחושה להעביר אותו, בתקשורת בגרנאדה דווח אמש (שבת) כי שון וייסמן מבוקש באלצ'ה. בורגוס הוזכרה בימים האחרונים כמי שצפויה לצרף את הישראלי, זאת למרות ההתנגדות של אוהדיה על רקע אנטישמי, אלא שלפי הדיווח האחרון המגעים נעצרו ולכן אלצ'ה נכנסה לתמונה.

בספרד טוענים כי המשא ומתן בין וייסמן וגרנאדה לבורגוס פוצץ בגלל פערים בנוגע להסכם ההשאלה. גם אלצ'ה מעוניינת שהחלוץ יגיע אליה בהשאלה, שכן שכרו הגבוה כבד מדי לקבוצה בליגת המשנה. הקבוצה מאליקנטה קיבלה עוד בקיץ האחרון הצעה מגרנאדה לצרף את וייסמן שכבר אז עוררה אצלה עניין, אבל ויתרה על האפשרות שכעת עלתה מחדש.

וייסמן, אף שהוא אחד המשתכרים הבכירים בשורות גרנאדה, שותף במדיה רק בשישה משחקים העונה ל-167 דקות במצטבר, ולא מצא את הרשת. עבור קבוצות הליגה השנייה הוא נחשב לאופציה טובה, לאור עברו בריאל ויאדוליד שלזכותה כבש 20 שערים בעונת 2021/22 שהסתיימה בעלייה לליגה הבכירה. אלצ'ה אמנם מדורגת במקום העשירי בטבלת הליגה השנייה, אבל במאזנה 33 נקודות בדיוק כמו שתי קבוצות נוספות - בורגוס ביניהן - והפער ממנה למקום השלישי עומד על שתי נקודות בלבד.

שון וייסמן שחקן גרנאדה. Quality Sport Images, GettyImages
מועמד לאלצ'ה, ולא בפעם הראשונה. וייסמן/GettyImages, Quality Sport Images

שני המקומות הראשונים בליגת המשנה הספרדית מקנים כרטיס ישיר לליגה הראשונה, בעוד שמקומות 4-6 ישחקו בסוף העונה הסדירה פלייאוף על הכרטיס השלישי והאחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully