וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס סוארס: "ב-2019 או 2020 הכי רציתי להגיע לאינטר מיאמי"

החלוץ שהתאחד עם מסי, בוסקטס ואלבה הוצג, והבהיר שהם יצפו בקלאסיקו (21:00, ספורט1): "חלמנו לפרוש בברצלונה. מקווה לזכות ב-MLS"

מחוץ לקווים, 11.1/עריכת וידאו: גלעד מן מנהיים

כשלוש שנים וחצי אחרי שדרכיהם התפצלו, לואיס סוארס התאחד עם חברו הטוב ליאו מסי וערך אתמול (שבת) את אימון הבכורה שלו באינטר מיאמי, עמה חתם לפני כשלושה שבועות על חוזה לעונת ה-MLS הקרובה. אחרי האימון, סוארס, שכמובן ישתף פעולה גם עם שני חברים ותיקים מימי ברצלונה, סרחיו בוסקטס וג'ורדי אלבה, הוצג במסיבת עיתונאים שבמהלכה סיפק מספר אמירות מעניינות.

"זהו אתגר חדש, קבוצה חדשה עם מטרות שממלאות אותי בציפייה. אינטר מיאמי גרמה לי לפתח תקוות על זכייה באליפות ה-MLS", אמר סוארס, שהבהיר כי ההסתגלות למקום חדש לא מהווה בעיה עבורו: "אני יכול לייעץ להם (מסי, בוסקטס ואלבה) יותר מאשר הם לי לגבי החיים הרחק מהבית".

החלוץ שיחגוג 37 בעוד עשרה ימים הצטרף בתזמון סמלי, כיוון שברצלונה שבמדיה שיתפו פעולה "ארבעת המופלאים" של אינטר מיאמי, תפגוש הערב (21:00, ספורט1) את ריאל מדריד לקלאסיקו בגמר הסופר קופה. "הרגשות לברצלונה תמיד יהיו, סביר להניח שנשב לצפות במשחק כי אנחנו אוהבים את ברצלונה, אוהבים כדורגל וברור לכם בעד מי נהיה".

לואיס סוארס עורך אימון בכורה בשורות אינטר מיאמי. Megan Briggs, GettyImages
הרבה לחייך באימון הראשון. לואיס סוארס/GettyImages, Megan Briggs

סוארס גילה כי כבר בתקופה שעזב את ברצלונה, הייתה לו אפשרות לחתום באינטר מיאמי: "ב-2019 או 2020 הכי התחשק לי להגיע, אבל מבחינה פיזית הרגשתי טוב ואז חתמתי באתלטיקו מדריד. בהמשך האופציה לא הייתה על הפרק ועברתי לגרמיו, שם הלך לי טוב וברגע שהפרק הזה נגמר, עלתה האפשרות לחבור לחבריי הנהדרים כאן".

ארבעת האקסים של בארסה צולמו יחד מחויכים מאוד במהלך האימון. האורוגוואי נשאל על כך וענה: "יפה להיזכר ברגעים הגדולים במועדון שכולנו חלמנו עליו, אחת מהסיבות שבאתי לכאן היא האיחוד איתם. האמת היא שלא דמיינתי שזה יקרה, כי חשבתי שליאו יסיים את הקריירה בברצלונה, סרחיו וג'ורדי גם כן. בעונת 2018/19 זכינו כמעט בהכל וחלמנו לפרוש שם, אני עזבתי ראשון ואחר כך הם עזבו. אבל המפגש המחודש כאן אומר הרבה על החברות בינינו, יש לנו ד.נ.א שרוצה לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully