וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסטון רמסה את קליבלנד, מיאמי קפאה בקנזס סיטי

פלייאוף ה-NFL יצא לדרך. הטקסאנס הפגיזו ב-14:45 על הבראונס, הצ'יפס ניצחו את הדולפינס 7:26 באחד המשחקים הקרים בהיסטוריה. המשחק בין בפאלו לפיטסבורג הוזז ליום שני בשל סופת שלגים

פטריק מהומס, אייזיאה פצ'קו בניצחון קנזס סיטי על מיאמי דולפינס. David Eulitt, GettyImages
כן, היה קר בקנזס סיטי/GettyImages, David Eulitt

משחקי הפלייאוף ב-NFL יצאו אמש (שבת) לדרך עם שני מפגשים. במשחק שפתח את שלב הוויילד קארד הביסה יוסטון את קליבלנד 14:45, במפגש השני גברו פטריק מהומס וקנזס סיטי על מיאמי 7:26.

הלילה היו אמורים להתקיים שלושה משחקים נוספים, אולם המפגש בין בפאלו לפיטסבורג נדחה ליום שני ב-23:30 בשל תנאי מזג האוויר בבפאלו, שם צפויה סופת השלגים להתגבר. לפיכך, המשחק הפותח הלילה יתקיים ב-23:30 ובו תפגוש דאלאס את גרין ביי. ב-3:00 תארח דטרויט את האקס מתיו סטאפורד ולוס אנג'לס ראמס.

יוסטון - קליבלנד 14:45

סי ג'יי סטראוד הפך לקוורטרבק הצעיר אי פעם לנצח משחק פלייאוף - והוא עשה זאת במו ידיו. סטראוד רשם 274 יארד ושלושה טאצ'דאונים, והטקסאנס השביתו לחלוטין את ג'ו פלאקו והבראונס לאחר פתיחה סוערת. פלאקו פתח היטב אבל נחלש וסיים עם 307 יארד, טאצ'דאון ושני איבודים.

המחצית הראשונה התנהלה בפינג פונג, כשקליבלנד הובילה 3:7, פיגרה 10:7 ועלתה ל-10:14. כאן התעוררה ההגנה המפורסמת של יוסטון, שעזרה לסטראוד וההתקפה להפוך ל-14:24. במחצית השנייה המשחק כבר התנהל בכיוון אחד. שתי חטיפות של הגנת הטקסאנס ממסירות של פלאקו הפכו לטאצ'דאון ישיר, ויוסטון בשלב הבא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

קנזס סיטי - מיאמי 7:26

הדולפינס, שבאים ממזג אוויר קיצי בכל ימות השנה, ידעו מה מצפה להם בארוהד הקשוח. עם טמפרטורה מתחת למינוס 20 ואפקט רוח שמביא אותה ליותר ממינוס 30 מעלות, מיאמי איכשהו הצליחה לתת פייט במחצית הראשונה, אליה ירדה בפיגור 16:7. בשנייה טואה טנגובילואה וחבריו כבר לא תפקדו, הריסון באטקר בעט לשער שדה שהגדיל את ההפרש ל-12 ברבע השלישי וטאצ'דאון של אייזאה פצ'קו ברביעי סגר את הסיפור.

פטריק מהומס סיים עם 262 יארד וטאצ'דאון לראשי רייס, שסגר 130 יארד באוויר. 199 יארד, טאצ'דאון ואיבוד לטואה.

  • עוד באותו נושא:
  • פוטבול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully