וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני משחק העונה שלה באירופה: הפועל חולון חזרה לנצח בליגה

שלושה ימים לפני המשחק המכריע נגד אוסטנד, גברו 70:84 על גליל עליון בבית בזכות ארבעה שחקנים בספרות כפולות. 20 של קררה לא הספיקו מנגד

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 12.1/ספורט1

שלושה ימים לפני המשחק המכריע בליגת האלופות של פיב"א, הפועל חולון חזרה לנצח במסגרת ליגת העל. הצהובים-סגולים גברו 72:84 על הפועל גליל עליון במשחק בית, שיפרו את מאזנם ל-2:4 בליגה והשכיחו את ההפסד למכבי רמת גן מלפני שבוע.

הקבוצה של עמית שרף שעדיין חסרה את ניב משגב, השתלטה על המשחק ברבע השני והחל מאותו רגע גליל עליון שהרגישה היטב את חסרונו של רועי הובר הפצוע, הייתה במוד קבוע של מרדף. ההפרש עמד על דו ספרתי בחלקים נרחבים במחצית השנייה וגם כשגליל צימקה את הפער ל-8, חולון לא נבהלה והמשיכה כל הדרך לניצחון.

בעוד שלושה ימים היא תפגוש כאמור את אוסטנד למשחק גורלי שיקבע אם תמשיך לשלב הבתים השני של ליגת האלופות. מנגד, גליל עליון חוזרת לגודל טבעי ואחרי שניפצה שיא מועדון עם 18 שלשות בניצחון על באר שבע, הסתפקה בדיוק חצי מזה הערב.

שון דאוסון, הפועל חולון. דני מרון
תרומה בכל האספקטים. שון דאוסון/דני מרון

קלעו להפועל חולון: ג'סטין סמית' 16 (9 ריבאונדים), הנס ואנווין 14, שון דאוסון 13 (6 ריבאונדים, 6 אסיסטים), נתנאל ארצי 12, סי ג'יי האריס, שחר עמיר ויותם חנוכי 8 כל אחד, דיאנדרה בארנס 5 (6 אסיסטים).

קלעו לגליל עליון: ליאור קררה 20, עומאר סילבריו 15, ג'יימס פלדין 10 (3 מ-13 מהשדה), לוטן אמסלם (7 ריבאונדים) והריסון הנדרסון 9 כל אחד, מירון רוינה 4, יהל פלג 3 (1 מ-7 מהשדה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully