וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבר הנהלת דינמו מוסקבה: "לא פוסל שלסובוי יצטרף למחנה האימון שלנו"

קבוצתו של שחקן הכנף על הסחבת: "50 אחוז לעסקה". פרשן ברוסיה: "מופתע שהוא עובר לישראל, יכול להוביל הרבה קבוצות כאן"

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי חיפה 1:0/ספורט1

האם עסקת דניל לסובוי למכבי חיפה תצא לפועל בסופו של דבר? העברתו של שחקן הכנף של דינמו מוסקבה נמצאת בסכנה בשל בעיה בהעברת הכספים, אבל הקבוצה הרוסית נחושה להשלים את העסקה ומחכה לאישור הסופי מישראל.

דימיטרי גאפין, חבר הנהלה בדינמו מוסקבה, התראיין אתמול לתקשורת הרוסית וסיפר מה מעכב את העסקה. "עדיין מוקדם מדי לקבוע לאן זה ילך. השיחות מתקדמות, אבל יש בעיות טכניות שקשורות להעברה של הכספים. נכון לעכשיו, הסיכוי שהעסקה תושלם הוא 50/50". גאפין הוסיף היום לאתר הרשמי: "עד שהנייר חתום, שום דבר לא נגמר. אני לא פסול אפשרות שלסובוי יצטרף למחנה האימונים שלנו".

כידוע, דינמו מוסקבה ממומנת על ידי VTB בנק, שתורם לצבא רוסיה המצוי כיום במלחמה באוקראינה. על כן, הקבוצה נמצאת ברשימה שחורה וכל מועדון שיכניס כסף לקופתה חשוף לסנקציות שהטילו ארה"ב והאו"ם. הירוקים ניסו למצוא דרך להתגבר על המכשול הזה ועדיין לא ברור אם הצליחו.

כך או כך, ברוסיה מרימים גבה לנוכח המעבר המסתמן. פרשן הטלוויזיה קונסטנטין גניץ' אמר אתמול: "אני מופתע ששחקן ברמה של לסובוי מגיע לקבוצה כמו מכבי חיפה. הוא יכול להיות מועיל מאוד עבור קבוצות כאן ברוסיה, יש לא מעט קבוצות שהוא יכול להיות שחקן מוביל בהן. לעבור לישראל? זה נשמע לי מוזר".

דניל לסובוי במדי ארסנל טולה. Epsilon, GettyImages
הסיכויים פחתו. לסובוי/GettyImages, Epsilon

לסובוי בן ה-25 גדל במחלקת הנוער של דינמו קייב, המשיך משם לאקדמיה של זניט ואחרי השאלה בארסנל טולה, הצטרף ב-2020 לדינמו מוסקבה. ביולי 2021 קרע את הרצועה הצולבת ונעדר מהמגרשים לכשבעה חודשים. מאז, התקשה לחזור ולייצר רצף משחקים נורמלי כשהוא ספג יותר כרטיסים אדומים מאשר שכבש שערים (אדום אחד מול אפס שערים). למעשה, לסובוי רשם 653 דקות בלבד מאז אותה פציעה במסגרת הליגה הרוסית עם 2 הופעות בלבד בהרכב הפותח בשנתיים האחרונות. לפני הפציעה היה חלק מהסגל הרחב של נבחרת רוסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully