וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד פועלת לצירוף אלטורי, רוני לוי "לא מרוצה מהיכולת"

13.1.2024 / 20:05

נועלת הטבלה תנסה לצרף את שחקן הכנף אחרי המפגש עם קבוצתו מכבי פתח תקוה ומחכה להגעת אזקיאל הנטי. מאמן הפועל חיפה לאחר ה-0:1 באשדוד: "משחק פחות איכותי"

תקציר ניצחונה של הפועל חיפה 0:1 בחוץ על מ.ס. אשדוד/ספורט1

הפועל חיפה חגגה הערב (שבת) ניצחון שלישי ברציפות - הפעם 0:1 על מ.ס. אשדוד בעיר הנמל. האדומים של רוני לוי הבטיחו שבוע נוסף במקום השלישי בטבלה, כשצימקו את הפער מהיריבה העירונית מכבי חיפה לשלוש נקודות בלבד. תומר יוספי כבש (32), והנחיל לנועלת הטבלה משחק שביעי ברציפות ללא ניצחון (שישה הפסדים ותיקו) והפסד בית רביעי רצוף.

רוני לוי אמר בסיום: "כיף גדול, בימים האלה שעוברים על המדינה זה קצת נותן שמחה. אנחנו לא מתנתקים מהחיילים שנלחמים כמו גיבורים והחטופים שמחכים כל יום שהם יחזרו הביתה. מגיעה מילה טובה לחבר'ה שלנו, גם עם עומסים מאוד גדולים הם מקריבים ומשקיעים, גם אם המשחק פחות איכותי. גם ההמשכיות חשובה מאוד".

המאמן הודה למרות הניצחון: "לא הייתי מספיק מרוצה מהיכולת, אני מצפה שנהיה יותר התקפיים ונניע את הכדור יותר. הגענו לשניים-שלושה מצבים נהדרים לתת את השני, שהיה נותן שקט. לפעמים צריך לדעת לסבול ולהגן טוב או להחזיק בכדור טוב, יצאנו להתקפות מעבר טובות ולא הצלחנו לכבוש, אבל על השמירה על שער נקי מגיעה לשחקנים מילה טובה".

למרות שקבוצתו יציבה בצמרת מפתיחת העונה, הוא לא מתפתה "להעלות הימור" מבחינת מטרות: "השאיפה היא להגיע לפלייאוף העליון ואם נמשיך ביכולת הזאת, נחשוב יותר גבוה. אנחנו רוצים להיות צנועים כי ביום שלישי יש משחק נגד קבוצה שתבוא להילחם על החיים שלה (חדרה). נצטרך לעשות את העבודה".

מאמן הפועל חיפה רוני לוי מחבק את מאמן מ.ס. אשדוד אלי לוי. לירון מולדובן
זה שחייך כאן, גם חייך בסיום. רוני לוי והחיבוק עם אלי לוי לפני הפתיחה/לירון מולדובן

מאמן מ.ס. אשדוד אלי לוי סיכם: "עשינו שינויים, ניסינו. לא בטוח שהצלחנו לשנות את המשחק. שלטנו במשחק אופטית, בעיקר בחצי הראשון, קיבלנו גול נגד מהלך המשחק. הפועל חיפה קבוצה מצוינת, עשו לנו מלכודת אחת ונתנו גול. קשה, אבל אנחנו לא מתייאשים, בטח לא אני. יש לנו משחקים נגד מכבי פתח תקוה והפועל חדרה, מקווה שעד אז נתחזק ושם נצטרך לנצח. אין לנו אפשרות אחרת".

נועלת הטבלה פועלת לצירוף אמיר אלטורי ממכבי פתח תקוה, שכבש את השער השני בדרבי לפני כשבועיים וחצי. בקבוצה רוצים להתחזק בשבוע הקרוב בשחקנים וסימנו את שחקן הכנף בן ה-20, אותו אלי לוי מכיר היטב מליגת הנוער. ייתכן שהמהלך יסגר אחרי המשחק בין הקבוצות באמצע השבוע. בתוך כך, באשדוד מקווים לסגור בתחילת השבוע את צירופו של החלוץ הניגרי אזקיאל הנטי, איתו כבר הכול מסוכם וצריך רק לדאוג לעניינים הקשורים בדרכון שלו כדי שיגיע לארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully